Διαβάστηκε από 32587αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/2/2011
Με… χίλια!
Daihatsu Sirion 1, 0 Tιμή: από 10.190 ευρώ Τέλη κυκλοφορίας: 118 ευρώ (+) Κινητήρας, κατανάλωση, χώροι, ευελιξία, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, αέναος καταλύτης, τιμή (-) Κλίσεις στις στροφές, μέτρια ποιότητα υλικών, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους
Σημαντικό βάρος δίνουν οι κατασκευαστές μικρών αυτοκινήτων στη σχεδίαση, θέλοντας να προσελκύσουν το νεανικό -κυρίως- αγοραστικό κοινό. Από αυτή τη σκοπιά, τo Yaris (διατίθεται και σε τρίθυρη έκδοση) είναι πιο ελκυστικό στο μάτι, χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα "αδελφά" Sirion και Justy (μόνο πεντάθυρα) δεν είναι χαριτωμένα.
Παράλληλα, το μικρό Toyota δίνει μια πιο στιβαρή αίσθηση στην όψη, αλλά και στην οδηγική του αίσθηση. Ο οδηγός κάθεται κάπως ψηλά, αλλά το Yaris "πατάει" καλά, επηρεάζεται ελάχιστα από πλευρικούς ανέμους, το τιμόνι του είναι ικανοποιητικό, τα περιθώρια πρόσφυσής του είναι απόλυτα ικανοποιητικά και τα φρένα του κορυφαία σε αποτελεσματικότητα.
Toyota Yaris 1,0 (3d Base)
Tιμή: από 10.650 ευρώ
Τέλη κυκλοφορίας: 118 ευρώ (+) Πρακτικότητα,
εργονομία,
κατανάλωση, αξιοπιστία,
6ετής εγγύηση, ευελιξία
(-) Θέση οδήγησης
Πιο ευπαθή στους πλευρικούς ανέμους είναι τα Sirion και Justy, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσής τους είναι χαμηλότερα, γέρνουν περισσότερο και το τιμόνι τους πείθει λιγότερο στην σβέλτη οδήγηση χωρίς όμως να γίνονται δυσάρεστα, αφού οι αντιδράσεις τους είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες. Είναι όμως και τα δύο εμφανώς πιο σβέλτα και ζωηρά στο πάτημα του γκαζιού. Πιο ευέλικτο Sirion/Justy
Κύριο χαρακτηριστικό και των τριών είναι η ευελιξία τους στην πόλη. Τα Sirion και Justy λόγω των μικρότερων εξωτερικών διαστάσεων και μεταξονίου (2.430 χλστ.) έχουν ένα μικρό προβάδισμα λόγω και μικρότερου κύκλου στροφής (8,4 μ.).
Subaru Justy 1,0
Tιμή: από 10.990 ευρώ (Βase) Τέλη κυκλοφορίας: 118 ευρώ (+) Ευελιξία, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, χώροι, ζωντάνια κινητήρα, κατανάλωση (-) Θόρυβος κινητήρα, κλιμάκωση κιβωτίου, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους
Το Yaris "κόβει" λιγότερο, αλλά ελίσσεται και αυτό με μαεστρία!
Το Yaris συνδυάζει οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα, ευκολία οδήγησης και οικονομία. Πιο προσιτό είναι όμως το Sirion με πολύ καλό μάλιστα επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Εσωτερικό- Χώροι: Πιο πρακτικό το Yaris Όμορφα και πιπεράτα είναι τα εσωτερικά και των τριών, με νεανικές πινελιές και προσεγμένη συναρμολόγηση. Το Yaris όμως έχει καλύτερο φινίρισμα, ενώ όπως και τα άλλα δεν εμφανίζει κάποιο εργονομικό φάουλ. Σε επίπεδο εξοπλισμού πάλι, το Yaris υστερεί αφού δεν προσφέρει, όπως τα άλλα δύο, πλευρικούς αερόσακους, ηλ. παράθυρα πίσω και Air Condition.
Στα 1.000άρια μικρά της αγοράς είναι και το Opel
Corsa, που δεν όμως δεν έχουμε δοκιμάσει. Με 3κύλινδρο κινητήρα 65 ίππων προσφέρεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση από 10.580 ευρώ.