Διαβάστηκε από 21803αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Το ίδιο πρακτικό, με υβριδικές λεπτομέρειες
Πολύ ευχάριστο σχεδιαστικά και με πιο σκούρα απόχρωση, το ταμπλό του νέου Jazz Hybrid δεν διαφέρει ουσιαστικά σε σχέση με αυτό στις απλές εκδόσεις, εκτός από την ύπαρξη πληροφοριών του υβριδικού συστήματος στον πίνακα οργάνων.
Το εσωτερικό του Jazz Hybrid, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις που γνωρίζουμε, διαφοροποιείται ελάχιστα και κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τη χρήση νέων υλικών, πιο σκουρόχρωμων, στο ταμπλό και στις επενδύσεις θυρών και καθισμάτων. Η ποιότητα των υλικών, όπως και η συναρμολόγηση, παραμένουν σε καλά επίπεδα, ενώ φυσικά δεν λείπουν και οι χώροι για μεταφορά μικροαντικειμένων. Μικρές διαφορές υπάρχουν στον πίνακα οργάνων, όπου πλέον το μενού προβάλλει και τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός σχετικά με το υβριδικό σύστημα. Παρέχονται πληροφορίες για το πότε δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας, για την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά και για το ποσοστό με το "συνδράμει" στον βενζινοκινητήρα το ηλεκτρικό μοτέρ σε πραγματικό χρόνιο.
Το κουμπί ECON, αριστερά από τον οδηγό, αφορά στο ειδικό σύστημα που προσαρμόζει, με γνώμονα την οικονομία καυσίμου, τις βασικές παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα.
Μια επιπλέον ένδειξη ενημερώνει τον οδηγό για το πόσο οικονομικά κινείται κάθε στιγμή. Ανάλογα με αυτό χρωματίζεται και ο πίνακας οργάνων (από πράσινο σε βαθύ μπλε). Σε επίπεδο χώρων, το σύστημα Magic Seats μας είναι γνώριμο στο Jazz. Αυτό επιτρέπει στα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας μία επίπεδη και πολύ χαμηλή επιφάνεια πατώματος χώρου αποσκευών. Ο όγκος του χώρου αποσκευών επηρεάζεται ελάχιστα από την ύπαρξη της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα κάτω από αυτό και κυμαίνεται από 300 έως 1.162 λίτρα.
Με όγκο που ξεκινά από τα 300 λίτρα, το πορτμπαγκάζ του Jazz Hybrid παρουσιάζει μεγάλη ευελιξία αφού οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται πλήρως.