ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2011
Παρουσίαση
Υβριδικό σύστημα ΙΜΑ
Διαβάστηκε από 21803 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Με οικολογική συνεισφορά
Η Honda «παντρεύει»  το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ και το πρακτικό αμάξωμα του Jazz για να δημιουργήσει το πρώτο μικρό υβριδικό μοντέλο της αγοράς, Το οδηγούμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Το υβριδικό σύστημα του Jazz εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση και οικολογικό προφίλ για το μοντέλο της Honda.

Το Jazz μοιράζεται το ίδιο υβριδικό σύστημα IMA (Integrated Motor Assist) με το Ιnsight. Χρησιμοποιεί δηλαδή ένα κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων I-VTEC 88 ίππων σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 14 ίππων, εξασφαλίζοντας ισχύ 98 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας ουσιαστικά λειτουργεί "επικουρικά" και αντλεί ενέργεια από μπαταρία κόμπακτ διαστάσεων η οποία φορτίζει από την επιβράδυνση του συστήματος. Το υβριδικό "πακέτο" συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) που διαθέτει και paddles στο τιμόνι.
Η Honda «παντρεύει»  το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ και το πρακτικό αμάξωμα του Jazz για να δημιουργήσει το πρώτο μικρό υβριδικό μοντέλο της αγοράς, Το οδηγούμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Η τεχνολογία IMA (Integrated Motor Assist) συνδυάζει μοτέρ βενζίνης 88 ίππων αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 14 ίππων που λειτουργεί επικουρικά.
Στην επιλογή D του κιβωτίου, με την πίεση στο γκάζι αυξάνονται σημαντικά τα επίπεδα θορύβου, αν όμως ο οδηγός επιλέξει να "ανεβάσει" σχέσεις (μέχρι και 7η) τότε μπορεί να ταξιδέψει με αρκετή ησυχία. Ο διακόπτης ECON, εφόσον επιλεγεί από τον οδηγό, ενεργοποιεί ένα επιπλέον σύστημα οικονομίας, μέσω του οποίου μειώνεται η ισχύς και η ροπή κατά 4%, βελτιστοποιείται η γωνία της πεταλούδας γκαζιού, κάνει πιο ομαλές αλλαγές το κιβώτιο, αυξάνεται η ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, ο κλιματισμός λειτουργεί περισσότερο σε πρόγραμμα ανακυκλοφορίας ή και απενεργοποιείται τελείως όταν τίθεται σε λειτουργία το start/stop.
Συνολικά το σύστημα δείχνει πως συνεργάζεται με απόλυτη επιτυχία, επιτρέποντας στο Jazz να κινείται ικανοποιητικά, σβέλτα αλλά και με χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης, εφόσον βέβαια δεν το παρακάνει ο οδηγός. Η μέση κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει η Honda είναι 4,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ.

 
 Οδηγούμε τo νέο Honda Jazz Hybrid
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Υβριδικό σύστημα ΙΜΑ
Στο δρόμο
Aπό 17.890 ευρώ και με καλό εξοπλισμό