Διαβάστηκε από 9010αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
Σχεδιαστικά το CT200h δεν μπορούμε να πούμε ότι συναρπάζει, έχει όμως τη δική του ταυτότητα με όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένεις από ένα Lexus.
Με μια ματιά
• Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό
• Βασίζεται στο υβριδικό σύστημα των Pruis/Auris HSD
• Εκπομπές CO2: 87 γρ./χλμ.
• Από 28.500 ευρώ στις αρχές Μαρτίου
Χωρίς αμφιβολία, το CT 200h είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για την Lexus, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota. Όχι μόνο γιατί διευρύνει τον κύκλο του στόλου των υβριδικών μοντέλων της Lexus -σήμερα μετράει τρία, με το ελεύθερου χρόνου RX450h, το μεσαίο GS450h και το μεγάλο LS 600h- αλλά και γιατί αποτελεί τον κράχτη για νέους πελάτες στην εταιρεία, που συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τη γκάμα των μοντέλων της προς τα κάτω. Έτσι, συγκεντρώνει σαφέστατα περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα στη χώρα μας. Βλέπετε, η Lexus για πρώτη φορά στην ιστορία της, "κατεβαίνει" κατηγορία και μέσω του νέου CT 200h μάς συστήνει το πρώτο της μικρομεσαίο μοντέλο, που είναι και το πρώτο στον κόσμο premium και υβριδικό. Επίσης, είναι και το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της φίρμας. Μπ-Lexus; Σε καμία περίπτωση
Το νέο μοντέλο, που πρωτοεμφανίστηκε σαν πρωτότυπο LF-Ch concept στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2009, αν και βασίζεται στο υβριδικό σύστημα του Prius και κατά συνέπεια στο αντίστοιχο Auris, ακολουθεί τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της εταιρείας και βασίζεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία L-finesse. Σχεδιαστικά, το CT 200h δεν μπορούμε να πούμε ότι συναρπάζει, έχει όμως τη δική του ταυτότητα με όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένεις από ένα Lexus, όπως είναι οι απλές γραμμές, οι τονισμένες λεπτομέρειες (ειδικά στο πίσω μέρος) και το σπορ προφίλ.
Οι διαστάσεις του, 4.320 x 1.765 x 1.430 χλστ. για μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του μοντέλου, με αποτέλεσμα ο σχετικός συντελεστής Cd να είναι μόλις 0,28, ενώ άξια λόγου είναι και τα φώτα τεχνολογίας LED που καταναλώνουν 45% λιγότερη ενέργεια από αντίστοιχα συμβατικής τεχνολογίας.
Το σημαντικότερο όμως είναι πως το νέο Lexus, χάρη στο υβριδικό του σύστημα, καταναλώνει μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. και εμφανίζει τις πιο χαμηλές εκπομπές CO2 στην κατηγορία του (87 γρ./χλμ.).
Το CT 200h εφοδιάζεται με μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα.
Ο περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή τρόπου λειτουργίας.