ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/2/2011
Πρώτη επαφή
Η φαντασία στη Lexus-ία
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 9010 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Αέρας πολυτέλειας
Στο εσωτερικό, τα υλικά, η προσοχή στη λεπτομέρεια, το φινίρισμα και ο εξοπλισμός δίνουν τον σαφή πολυτελή τόνο που περιμένεις από ένα Lexus. Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει ο διαχωρισμός του ταμπλό σε δύο ζώνες με την πάνω να αφορά την απεικόνιση και την κάτω τις διάφορες λειτουργίες. Η ογκώδης κεντρική κονσόλα τραβάει την προσοχή, αλλά την κρίνουμε ανούσια.
Κλέβει χώρο από τα πόδια των μπροστινών επιβατών, ενώ θα μπορούσε να παρέχει περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα.
Ξεχωρίζει πάνω της ένας πιεζοπεριστροφικός διακόπτης με τρεις επιλογές (normal, eco, sport). Στην επιλογή eco, προτεραιότητα δίνεται στην οικονομική λειτουργία του συστήματος, ενώ στην επιλογή sport ο ηλεκτροκινητήρας συνδράμει τα μέγιστα. Δίπλα, υπάρχει κουμπί για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του οχήματος και ένας κάπως άκομψος επιλογέας για το σύστημα μετάδοσης.
Αίσθηση προκαλεί και το έξτρα σύστημα ελέγχου των λειτουργιών Remote Touch που συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης και έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών και είναι εμπνευσμένο από ποντίκι ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η χρήση του είναι με διαφορά, πιο εύκολη από αντίστοιχα συστήματα των BMW (I-Drive), Audi (ΜΜΙ) ή Mercedes (COMAND). Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή με σπορτίφ προσανατολισμούς, με τον οδηγό να κάθεται χαμηλά και με το τιμόνι μέσα στα χέρια του. Πίσω κάθεσαι πιο άνετα από ό,τι περιμένεις (ας μην ξεχνάμε την παρουσία των μπαταριών στο πίσω μέρος), ενώ με την πρώτη ματιά το πορτμπαγκάζ μοιάζει ρηχό. Ωστόσο, μαζί με έναν κρυφό υποδαπέδιο χώρο προσφέρει συνολικά 375 λτ., φθάνοντας στα 985 λτ. με την πτώση της πλάτης του καθίσματος.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
To hi-tech εσωτερικό, διαθέτει υλικά, προσοχή στη λεπτομέρεια, φινίρισμα και εξοπλισμό που δίνουν σαφή πολυτελή τόνο.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
O πίνακας οργάνων στη λειτουργία Sport (κάτω) αποκτά κόκκινο φωτισμό και στροφόμετρο, ενώ στη Normal ή Eco (πάνω) έχει άλλη όψη.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
Το χειριστήριο Remote Touch εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό των συστημάτων ψυχαγωγίας, πλοήγησης και κλιματισμού.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
 Στο πίσω κάθισμα κάθεσαι πιο άνετα από ό,τι περιμένεις, αρκεί οι μπροστινοί να μην είναι γιγαντόσωμοι.
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
 Το πορτ μπαγκάζ μαζί με έναν κρυφό υποδαπέδιο χώρο προσφέρει συνολικά 375 λτ.

 
 Lexus CT 200h
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 28.500 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Εσωτερικό
Υβριδικό σύστημα
Στο δρόμο
Lateral Performance Damper System: καινοτομία για την κατηγορία
Έμφαση στο χαμηλό κόστος χρήσης
Τεχνικά χαρακτηριστικά