ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/2/2011
Πρώτη επαφή
Η φαντασία στη Lexus-ία
Υβριδικό σύστημα
Διαβάστηκε από 9010 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/2/2011
Δοκιμασμένη λύση
Το πρώτο premium μικρομεσαίο υβριδικό, το Lexus CT 200h, είναι βασισμένο στο δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Τοyota, αλλά είναι κάτι παραπάνω από ένα Prius/Auris HSD για το Jet Set της υψηλής κοινωνίας.
1. Βενζινοκινητήρας 1,8 λτ. - 99 ίππων
2. Μονάδα ελέγχου
3. Ηλεκτροκινιτήρας 82 ίππων
4. E-CVT κιβώτιο
5. Μπαταρίες Νικελίου - Μετάλλου

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CT200h είναι γνωστό και αφορά στο Hybrid Synergy Drive 2 των Toyota Prius και Auris HSD. Το σύστημα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και ένα βενζινοκινητήρα κύκλου ¶τκινσον 1,8 λτ. με VVTi 99 ίππων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 136 ίππους. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία νικελίου-μετάλλου, ενώ η κίνηση στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός πλανητικού συστήματος γραναζιών που ηλεκτρονικά προσομοιώνει τη λειτουργία ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στην επιλογή "EV mode", το CT200h μπορεί να κινηθεί για συγκεκριμένη απόσταση (περίπου 3 χλμ.) και με χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 45 χλμ./ώρα), αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρισμό. Παρά τα 1.370 κιλά του αμαξώματος, σύμφωνα με τη Lexus το νέο μοντέλο εμφανίζει μπόλικη πυγμή: 0-100 χλμ/ώρα σε 10,3 δλ και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Φυσικά το μεγάλο πλεονέκτημα είναι στην κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και στις εκπομπές CO2 των 87 γρ./χλμ.

 
 Lexus CT 200h
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 28.500 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Εσωτερικό
Υβριδικό σύστημα
Στο δρόμο
Lateral Performance Damper System: καινοτομία για την κατηγορία
Έμφαση στο χαμηλό κόστος χρήσης
Τεχνικά χαρακτηριστικά