Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CT200h είναι γνωστό και αφορά στο Hybrid Synergy Drive 2 των Toyota Prius και Auris HSD. Το σύστημα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και ένα βενζινοκινητήρα κύκλου ¶τκινσον 1,8 λτ. με VVTi 99 ίππων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 136 ίππους. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία νικελίου-μετάλλου, ενώ η κίνηση στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός πλανητικού συστήματος γραναζιών που ηλεκτρονικά προσομοιώνει τη λειτουργία ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στην επιλογή "EV mode", το CT200h μπορεί να κινηθεί για συγκεκριμένη απόσταση (περίπου 3 χλμ.) και με χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 45 χλμ./ώρα), αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρισμό. Παρά τα 1.370 κιλά του αμαξώματος, σύμφωνα με τη Lexus το νέο μοντέλο εμφανίζει μπόλικη πυγμή: 0-100 χλμ/ώρα σε 10,3 δλ και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Φυσικά το μεγάλο πλεονέκτημα είναι στην κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και στις εκπομπές CO2 των 87 γρ./χλμ.