Διαβάστηκε από 31389αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2011
Περισσότερο άνετο - παραμένει ευχάριστο οδηγικά
Το υβριδικό Jazz έχει υποστεί κάποιες τροποποιήσεις κυρίως στην πίσω ανάρτηση σε σχέση με τα υπόλοιπα Jazz, ως απόρροια του έξτρα βάρους που έχει προσθέσει η μπαταρία στον πίσω άξονα. Εκεί λοιπόν έχουν επανασχεδιαστεί τα αμορτισέρ, ενώ έχουν προστεθεί ειδικές ράβδοι μπροστά και πίσω. Επιπλέον αυτών, η ανάρτηση έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαδρομές σε σχέση με τα υπόλοιπα Jazz, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται πολύ καλή άνεση, αλλά και να εμφανίζονται όμως αισθητές κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές. Το θετικό είναι ότι οι κλίσεις αυτές δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του οχήματος, το οποίο με τη σύμπραξη και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (VSA), παραμένει ουδέτερο και προβλέψιμο. Ένα άλλο θετικό στοιχείο του υβριδικού Jazz είναι η ευκολία που παρουσιάζει στους χειρισμούς και τους ελιγμούς εντός πόλεως, που εξασφαλίζονται από τις πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και το ελαφρύ τιμόνι, με ηλεκτρική υποβοήθηση. Τα καθίσματα τέλος, συμβάλλουν με τη σειρά τους στην άνεση, όμως πάσχουν από πλευρική στήριξη.
Στις στροφές, παρά τις κλίσεις από το αμάξωμα, το Honda Jazz Hybrid παραμένει πεισματικά στην τροχιά του, εμφανίζοντας φυσιολογική υποστροφή μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και τα "αφρώδη" καθίσματα
συμβάλλουν έτσι, ώστε να προσφέρεται πολύ καλή άνεση.