Διαβάστηκε από 6040αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/3/2011
Χορός για δύο…
Με κλειστή την οροφή η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, ενώ το Magic Sky Control κάνει σπουδαία δουλειά.
Ανεξαρτήτως κινητήρα, η νέα SLK έχει να δείξει γαργαλιστικά οδικά χαρακτηριστικά και δείχνει να έχει δώσει περισσότερη σημασία στον οδηγό. Η θέση οδήγησης εμπνέει για πραγματική "οδήγηση", ενώ το τιμόνι είναι πιο μεστό σε αίσθηση και πιο επικοινωνιακό. Ο επιλογέας έχει χαρακτηριστική ακρίβεια και ευχάριστο κούμπωμα, ενώ το κράτημα είναι δυναμικό χωρίς να βασίζεται, τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο στο σωστό ζύγισμα και τις καλοκουρδισμένες αναρτήσεις.
Ανεξαρτήτως κινητήρα η νέα SLK έχει να δείξει γαργαλιστικά οδικά χαρακτηριστικά και δείχνει να έχει δώσει περισσότερη σημασία στον οδηγό
Στις φιδωτές διαδρομές της Τενερίφης, ακόμα και στις πιο στενές, σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε άβολα, ενώ το πολυτελές roadster έδειχνε στο δρόμο πολύ πιο ανάλαφρο από ότι δείχνει η… ζυγαριά! Η συμπεριφορά του, ακόμα και σε πίεση, δεν ξέφυγε από την ουδετερότητα, σε βαθμό που να αναζητούμε επί τούτου την υπερστροφή λόγω πίσω κίνησης. Ακόμα και με ανοιχτή την οροφή, το πλαίσιο είναι υπεράνω κριτικής, ενώ οι δύο επιβάτες δεν ταλαιπωρούνται από στροβιλισμούς του αέρα, ακόμα και πάνω από τα 140 χλμ./ώρα! Από πλευράς ανάρτησης, πιο λογική βρήκαμε τη νορμάλ ρύθμιση της απόσβεσης, αφού παρά την καλύτερη απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι και το κιβώτιο στη θέση σπορ, υπήρχε δυσανάλογη απώλεια άνεσης, ειδικά στις κακοτεχνίες.
Με κλειστή την οροφή, η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, ενώ το Magic Sky Control κάνει σπουδαία δουλειά. Είναι ένα στοιχείο του επιπλέον εξοπλισμού που αξίζει να επιλεχθεί, γιατί προσφέρει όντως πολύ καλή προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία. Κανένα παράπονο και από τα εξαιρετικά φρένα.