Διαβάστηκε από 40397αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2011
Πρακτικές λύσεις για το μέλλον
Τo πρωτότυπο KV7 ήρθε για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας τον Ιανουάριο στην έκθεση του Ντιτρόιτ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για τον προάγγελο ενός νέου 7θέσιου πολυχρηστικού μοντέλου που ετοιμάζει η Kia. Σχεδιαστικά, δείχνει πολύ ενδιαφέρον και ιδιαίτερα μοντέρνο, αν και δεν μπορούμε να σχηματίσουμε ασφαλή συμπεράσματα καθώς στη σημερινή του μορφή, ως concept, έχει αρκετά φουτουριστικά στοιχεία. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το αμάξωμά του έχει κάπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος ενώ το συνολικό του στιλ παραπέμπει αρκετά σε εκτός δρόμου οχήματα. Για αυτό και η Kia επίσημα το χαρακτηρίζει "activity van", δηλαδή van για δραστηριότητες. Κάτω από το καπό του φιλοξενεί ένα νέο δίλιτρο τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού (GDI) με ονομαστική ισχύ 285 λίτρων που συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό το μοτέρ αναμένεται να το δούμε και στην έκδοση παραγωγής, χωρίς ωστόσο να είναι το μοναδικό. Εκτιμάται ότι στη γκάμα του θα υπάρξει και τουλάχιστον ένας ακόμη βενζινοκινητήρας μικρότερης χωρητικότητας. Εσωτερικό με 4 περιστρεφόμενες θέσεις
Οι πίσω πόρτες στο πρωτότυπο KV7 ανοίγουν με εντυπωσιακό τρόπο προς τα επάνω, λεπτομέρεια που ωστόσο δεν αναμένεται να περάσει και στο αυτοκίνητο παραγωγής, κυρίως για λόγους κόστους. Απλά σημειολογικά τονίζει τις διαθέσεις της Kia να χαρίσει έντονα πολυχρηστικές λύσεις στο μοντέλο της. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι η καμπίνα του KV7 διαθέτει 4 ξεχωριστές θέσεις επιβατών που περιστρέφονται ανεξάρτητα. Αυτό ισχύει ακόμα και για τη θέση του οδηγού. Τέλος, και πάλι για πρακτικούς λόγους, όταν ο οδηγός πατά το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα το ταμπλό προεκτείνεται προς το μέρος του κατά 6 ίντσες και αντίστοιχα απομακρύνεται όταν σβήσει ο κινητήρας. Διαστάσεις (σε χλστ.): Μήκος: 4.873, Πλάτος: 2.033, Ύψος: 1.729,
Μεταξόνιο: 3.100 Παρουσίαση το 2013
Φουτουριστική αισθητική και πληθωρικό στιλ χαρακτηρίζουν το πρωτότυπο KV7 της Kia.
Τα ανεξάρτητα και περιστρεφόμενα καθίσματα (κάτω φωτό ) αλλά και οι προς τα επάνω ανοιγόμενες πόρτες (πάνω φωτό) προσθέτουν κορυφαία πρακτικότητα αν και δεν γνωρίζουμε ότι θα περάσουν με αυτή τη μορφή στο αυτοκίνητο παραγωγής.