Διαβάστηκε από 40397αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2011
Πρακτική ιδέα από το μέλλον
Με το πρωτότυπο R-Space, η Renault δείχνει τη διάθεσή της να συνεχίσει να επενδύει πολλά, μεταξύ άλλων, και στο σχεδιαστικό κομμάτι των αυτοκινήτων που δημιουργεί. Το εν λόγω Concept παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο και έχει μήκος 4.250 χιλιοστών, πλάτος 1.850 χλστ. και μεταξόνιο 2,71 μέτρων. Στην πράξη, αποτελεί τον προάγγελο ενός νέου μελλοντικού πολυχρηστικού μοντέλου που θα συνδυάζει πρακτικές λύσεις, δυναμικό design και καλές επιδόσεις. Κάτω από το καπό του φιλοξενείται ένα ολοκαίνουριο 3κύλινδρο τεχνολογίας TCe με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, χωρητικότητας 900 κ.εκ. με ονομαστική ισχύ 110 ίππων. Οικολογικό και ιδιαίτερα πρακτικό
Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 95 γρ./χλμ. Σε επίπεδο πολυχρηστικότητας, παρατηρούμε πως οι αντικριστά εμπρόσθιες και πίσω ανοιγόμενες πόρτες αποτελούν ένα από τα βασικά στοιχεία και πλεονεκτήματα του γαλλικού MPV, στοχεύοντας στο να παρέχει πολύ εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση από την καμπίνα. Στην παρούσα φάση, δεν διευκρινίζεται αν η έκδοση παραγωγής του θα αποτελέσει και τον αντικαταστάτη του δημοφιλούς Scenic. Το βέβαιο είναι πως σχεδιαστικά στοιχεία από το R-Space Concept θα επηρεάσουν έντονα την προϊοντική γκάμα της Renault τα επόμενα χρόνια. Άγνωστο πότε και με ποια ονομασία θα μπει στην παραγωγή
Με μυώδες και σχεδόν "αθλητικό" αμάξωμα, το πολυχρηστικό πρωτότυπο R-Space μας δείχνει, μεταξύ άλλων και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault.
Οι αντικριστά εμπρός και πίσω ανοιγόμενες πόρτες του πρωτότυπου R-Space δείχνουν πως το μοντέλο της Renault θα προσφέρει σημαντικές πολυχρηστικές λύσεις όταν μπει στην παραγωγή.
Πολύ φουτουριστικό σχεδιαστικά το ταμπλό του Renault S-Space Concept, δεν μας αφήνει και πολλά περιθώρια για συμπεράσματα.