Διαβάστηκε από 37324αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/5/2011
Επεμβαίνοντας μόνο στην αισθητική του αμαξώματος, η Opel ολοκληρώνει την ανανέωση του Corsa που είχε ξεκινήσει από το μηχανικό και τεχνικό κομμάτι πριν από περίπου 1 χρόνο, καθιστώντας το τελικά ακόμη πιο ελκυστικό και μοντέρνο
Το 2010 και λίγο πριν συμπληρώσει 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η Opel είχε πραγματοποιήσει μια σειρά από αλλαγές και βελτιώσεις στους βενζινοκινητήρες, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης του Corsa. Επρόκειτο για το πρώτο μέρος της ανανέωσης, στην οποία υπέβαλε η Opel το μικρό της μοντέλο και η οποία ολοκληρώθηκε με την αισθητική ανανέωση του αμαξώματος του μοντέλου, αλλά και με το "φρεσκάρισμα" του εσωτερικού του. Οι αλλαγές στην εμφάνιση του ανανεωμένου Corsa, παρότι επικεντρώνονται ουσιαστικά μόνο στο εμπρόσθιο τμήμα, του δίνουν ένα αρκετά διαφοροποιημένο και ακόμη πιο μοντέρνο look, σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο.
Χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση, αλλά με νέες επενδύσεις και εξοπλιστικά στοιχεία, υποδέχεται τους επιβάτες το εσωτερικό του ανανεωμένου Corsa
Συναντούμε λοιπόν, μεγαλύτερων διαστάσεων φωτιστικά, που φέρουν πλέον και στάνταρ φώτα ημέρας, νέα γρίλια με διαφορετικές "κυψέλες", αλλά και έναν προφυλακτήρα με μεγαλύτερη εισαγωγή και νέας σχεδίασης πλαίσια για τους προβολείς ομίχλης. Το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται πετυχημένο και ειδικά, εφόσον συνδυαστεί με κάποιο από τα νέα και φωτεινά χρώματα της παλέτας, δίνει στο Corsa μια ακόμη πιο νεανική παρουσία.
Σχεδιαστικές αλλαγές δεν συναντούμε στο εσωτερικό του ανανεωμένου Corsa που παραμένει μοντέρνο και με κάποια σπορτίφ στοιχεία. Αυτό που έχει διαφοροποιηθεί είναι η αναβάθμιση των διαθέσιμων χρωμάτων και επενδύσεων και έτσι, από τη βασική του έκδοση, το Corsa διαθέτει την κεντρική κονσόλα με το ματ πλαστικό σε ασημί χρώμα, ενώ τα υφάσματα των καθισμάτων φέρουν πιο ποιοτικές επενδύσεις. Επιπλέον αυτών, στη λίστα του εξοπλισμού προστέθηκε το νέο σύστημα πολυμέσων Touch & Connect, με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, εισόδους Aux-in και USB, σύνδεση Bluetooth κ.λπ. Από εκεί και πέρα, στον ποιοτικό τομέα τα πλαστικά τμήματα παραμένουν σκληρά στην αφή, όμως η συναρμολόγηση σε κάποια τμήματα (π.χ. στο διακόπτη των φώτων ή στην κεντρική κονσόλα) θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 285 λίτρων, όντας έτσι ένα από τα μεγαλύτερα στη μικρή κατηγορία.
Κινητήρας
Η πιο οικονομική εκδοχή του Corsa είναι αυτή με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου με τους 65 ίππους. Αυτή σημειώνει μέση τιμή κατανάλωσης που ανέρχεται στα 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι τα 117 γρ./χιλιόμετρο (93,6€ τέλη κυκλοφορίας). Οι τιμές κατανάλωσης για την πόλη και τον αυτοκινητόδρομο είναι τα 6,3/4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 18,2 δλ. αντίστοιχα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 155 χ.α.ω. Στο δρόμο
Ένα ακόμη σημείο όπου οι μηχανικοί της Opel δεν πείραξαν τίποτε, ήταν στο τεχνικό κομμάτι του ανανεωμένου Corsa, που θυμίζουμε ότι από τα μέσα του 2010 και ύστερα από αλλαγές στην ανάρτηση και την - ηλεκτρική - υποβοήθηση του τιμονιού, έρχεται με βελτιωμένη και πολύ καλή αίσθηση, αλλά και με περισσότερη σταθερότητα από πριν. Συνάμα, η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, χωρίς επίσης να αφήνει το αμάξωμα να παρουσιάσει αισθητές κλίσεις σε έναν δρόμο με στροφές. Πολύ καλή είναι και η απόδοση των φρένων, ενώ το τιμόνι πέρα από την πολύ καλή αίσθηση, ικανοποιεί αντίστοιχα σε επαναφορά και πληροφόρηση.
Τιμές
Από 11.130€ (10.438€ στην περίπτωση απόσυρσης) ξεκινούν οι τιμές του 5θυρου Corsa στην έκδοση του 1 λίτρου. Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον όφελος 1.000€ με τη μορφή έκπτωσης ή δωρεάν εξοπλισμού.