Διαβάστηκε από 37325αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/5/2011
Χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Golf 1,2 TSI είναι η άνεση, η ποιότητα κύλισης, αλλά και η ομαλότητα των αντιδράσεών του σε δρόμους με στροφές.
Βασικό όπλο στη φαρέτρα της VW για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών CO2 είναι ο δημοφιλής πλέον κινητήρας TSI και μάλιστα σε διάφορες εκδοχές του. Με τη σειρά του λοιπόν ο τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρας των 105 ονομαστικών ίππων, κάνει "πέρασμα" και από το Golf.
Το εσωτερικό Golf 1,2 ΤSI μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο σπουδαίας σχεδιαστικής μελέτης, είναι όμως καλαίσθητο αισθητικά και κυρίως υπερ-ποιοτικό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και εκείνα με τη σειρά τους πολύ καλής ποιότητας και εμφανίζουν κορυφαία συναρμογή. Βέβαια, το τιμόνι με τη λεπτή στεφάνη ή το εντελώς βασικό ηχοσύστημα διαφέρουν από την πολύ καλή εικόνα των ακριβότερων εκδόσεων.
¶τολμη σχεδίαση, αλλά κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα και για το Golf με τον 1,2 TSI κινητήρα.
Εργονομικά λάθη δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται παντοιοτρόπως. Οι χώροι φυσικά δεν έχουν μεταβληθεί και παραμένουν επαρκείς για 5 επιβάτες, αν και σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο το πίσω πλάτος είναι μικρότερο. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 350 λίτρων δεν είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, αλλά ικανοποιεί τόσο με το σχήμα του, όσο και με το άνοιγμά του.
Κινητήρας
Η μέση κατανάλωση του Golf ανέρχεται σε 5,7 λίτρα/100 χλμ. (7,1 λίτρα/100 χλμ. εντός πόλης και 4,9 λίτρα/100 χλμ. εκτός) ενώ ρύποι CO2 γρ./χιλιόμετρο σε 134 (134€ ετήσια τέλη κυκλοφορίας). Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων και 105 ίππων καταφέρνει 0-100 χ.α.ω. σε 10,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 190 χ.α.ω.
Στο δρόμο
H άνεση αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής, με την ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε συνδυασμό με την εξαιρετική ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης κτυπάει κορυφή και τα ταξίδια είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Παρά τις κάποιες κλίσεις και τη μαλακή ανάρτηση, δεν παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, εμπνέοντας ασφάλεια ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι είναι θετικό, χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση και με πολύ λεπτή στεφάνη, αλλά χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Golf 1,2 TSI είναι η ουδετερότητα των αντιδράσεών του σε δρόμους με στροφές. Στο όριο προκαλείται ελαφρά υποστροφή, προοδευτική και εύκολα ελεγχόμενη, είτε με, είτε χωρίς το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP), που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Τα φρένα δεν προβληματίζουν και αποδεικνύονται δυνατά στη σκληρή χρήση, προσφέροντας και καλή αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ.
Λεζάντες
Χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Golf 1,2 TSI είναι η άνεση, η ποιότητα κύλισης, αλλά και η ομαλότητα των αντιδράσεών του σε δρόμους με στροφές.
¶τολμη σχεδίαση, αλλά κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα και για το Golf με τον 1,2 TSI κινητήρα.
Τιμές
Οι τιμές του Golf με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων στην 5θυρη εκδοχή ξεκινούν από 17.790€ (16.790€ με απόσυρση)