Διαβάστηκε από 58174αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/7/2011
Στις αντλίες το υγραέριο είναι φθηνότερο γιατί φορολογείται λιγότερο από τη βενζίνη.
Η τελική τιμή πώλησης της βενζίνης στον καταναλωτή περιλαμβάνει σήμερα περίπου 60% φόρους και δασμούς. Για το diesel κίνησης το ποσοστό αυτό είναι περίπου 50% , ενώ για το Autogas το ποσοστό αντιστοιχεί περίπου στο 25% της τελικής τιμής. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους σήμερα η τιμή του υγραερίου ανά λίτρο, είναι μισή από αυτή του λίτρου της βενζίνης αλλά και του diesel. Ο δεύτερος σημαντικότερος λόγος, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ότι το υγραέριο δημιουργείται σε αφθονία ποσοτήτων σε παγκόσμια βάση και μπορεί πρακτικά να καλύψει πολύ μεγαλύτερες ενεργειακές ανάγκες από αυτές που πραγματικά καλύπτει σήμερα. Ουσιαστικά λοιπόν, δεν αξιοποιείται στο βαθμό που θα μπορούσε, από πλευράς διαθεσιμότητας, σε παγκόσμια βάση.