Διαβάστηκε από 59271αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/6/2011
To νέο 2CV
Με νέους 3κύλινδρους κινητήρες και premium λογική, κοντά μας από το 2013.
Με το Revolte, η Citroen αναβιώνει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της μετά από 61 χρόνια, το 2CV, ενώ παράλληλα συμπληρώνει τη γκάμα των DS μοντέλων της. Ωστόσο, σε αντίθεση με το προσιτό και "φιλολαϊκό" 2CV, το Revolte ασπάζεται την premium "DS" φιλοσοφία.
Το προς παραγωγή DS2 θα απέχει σχεδιαστικά από το Revolte με την έννοια ότι θα είναι πιο χρηστικό, αλλά θα κρατήσει τον premium χαρακτήρα της γκάμας DS.
To χαρακτηριστικό του Revolte που μαρτυρά τη σχέση του με το 2CV, είναι η σχεδίαση. Όπως γίνεται αντιληπτό το αυτοκίνητο θα έχει φουτουριστική -αν μη τι άλλο- σχεδίαση. Τα στοιχεία εκείνα που παρέμειναν από το πρωτότυπο, είναι η κυρτή οροφή και οι επίσης καμπύλες κολόνες που δημιουργούν ένα στρογγυλοποιημένο σχήμα, όπως του θρυλικού 2CV. Τα έντονα τόξα των φτερών αποτελούν άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που παραπέμπει στο 2CV, ενώ, τέλος, ομοιότητα υπάρχει και στην οροφή που είναι υφασμάτινη και ανοίγει μέχρι χαμηλά στο χώρο των αποσκευών. Αντίθετα με το πρωτότυπο μοντέλο, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν συμβατικά φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος, που και πάλι ωστόσο, χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα δυναμικά. Το έντονα επιθετικό ύφος σκιαγραφείται από τη μικρή οβάλ μάσκα και το "φουσκωμένο" καπό. Και στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι πιο συμβατικά, με τη σχεδίαση να παραμένει εντυπωσιακή. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι πόρτες (και ιδιαίτερα οι πίσω), που συνεχίζουν στο στρογγυλό μοτίβο του αμαξώματος. Κινητήρες: Με οικονομικό χαρακτήρα
Το πρωτότυπο Revolte χρησιμοποιούσε ένα υβριδικό σύστημα για την κίνησή του, με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου και την επίτευξη χαμηλών ρύπων CO2. Στο αυτοκίνητο παραγωγής, αυτή η απόφαση δε θα εγκαταλειφθεί, το αποτέλεσμα της οποίας, ωστόσο, θα προέλθει από τη χρήση των νέων 3κύλινδρων κινητήρων, που ετοιμάζει η
Citroen και με τους οποίους θα εφοδιάσει και τα νέα C3 και DS3 σε λίγα χρόνια. Σε τελικό στάδιο εξέλιξης βρίσκονται και νέα ημιαυτόματα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 6 σχέσεων, που προορίζονται να συνδυαστούν με αυτούς τους κινητήρες . Στη γκάμα, κατά πάσα πιθανότητα, θα συμπεριληφθούν και οι γνωστοί μας 16βάλβιδοι κινητήρες, προϊόντα της συνεργασίας PSA και BMW, με απόδοση 95 ίππων (1,4 λτ.) και 120 ίππων (1,6 λτ.). Με μήκος 3.680 χλστ., πλάτος 1.730 χλστ. και ύψος 1.350 χλστ., το Revolte τοποθετείται άμεσα στον ανταγωνισμό της μικρής κατηγορίας.
Οι δυνατότητες προσωποποίησης του DS2 καθιστούν βασικούς ανταγωνιστές του τα Fiat 500, Alfa Romeo MiTo και
Mini.