Διαβάστηκε από 59271αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/6/2011
Πολύπλευρο και οικονομικό
Το ψηφιακά επεξεργασμένο σχέδιο της φωτογραφίας απεικονίζει την
κορυφάια, GTI, έκδοση του μοντέλου, η οποία, ωστόσο, παρουσιάζει μια
σαφή εικόνα για το πώς θα κινηθεί αισθητικά το επερχόμενο γαλλικό μικρό.
Στο πάτωμα του 207, με πολλές εκδόσεις και είδη αμαξώματος, μέσα στο 2012
Το νέο 208 αναμένεται στις αρχές του 2012. Υπεύθυνος για την εικόνα του 208 είναι ο Jean-Pierre Ploue, αρχισχεδιαστής στον όμιλο PSA Peugeot-
Citroen. Εξετάζοντας την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία του 208, φαίνεται πως ένα από τα "όπλα" του νέου μικρού μοντέλου της Peugeot θα είναι η εμφάνιση. Ξεχωρίζουμε λεπτομέρειες, όπως τα δυναμικά "νεύρα" σε σχήμα V στο καπό αλλά και στις πόρτες, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η οβάλ και αρκετά μεγάλη εισαγωγή αέρα στη μάσκα. Εξελικτική λογική στους κινητήρες
Εκτός απροόπτου θα είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν οι νέοι 3κύλινδροι τούρμπο κινητήρες που ετοιμάζει η γαλλική φίρμα. Χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη επίσημα στοιχεία για αυτούς, εκτιμούμε πως θα έχουν χωρητικότητα 1,0 ή και 1,2 λίτρων, με ισχύ άνω των 75 ίππων. Το βασικό τους χαρακτηριστικό θα είναι η αυξημένη απόδοση, η συγκρατημένη κατανάλωση και οι περιορισμένες εκπομπές CO2. Βέβαια, από την γκάμα του 208 δε θα απουσιάσει η εξελιγμένη μορφή των σημερινών 1,4 και 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρων που γνωρίζουμε από το 207. Στην κορυφή των διαθέσιμων εκδόσεων του 208, θα δούμε τις, γνώριμης λογικής, εκδόσεις GΤi και RC, με ισχυρές ιπποδυνάμεις. Το νέο μοντέλο θα πλαισιώνουν πολλές εκδόσεις αμαξώματος (CC, SW), όπως άλλωστε συμβαίνει και με το 207.
Στην κορυφή της γκάμας του 208 θα βρίσκεται η έκδοση GTi που για πρώτη φορά θα είναι υβριδική και τετρακίνητη.
Ο γνωστός 1,6 THP θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 35-40 ίππων, που θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα.