Διαβάστηκε από 59271αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/6/2011
Η βάση για το επόμενο Smart
Διθέσιο, με κινητήρες turbo και πίσω κίνηση, το περιμένουμε μέσα στο 2013
Το νέο 2θέσιο Renault μίνι (το πιο πιθανό είναι ότι πρόκειται για το νέο Twingo) θα βασιστεί σε πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί και στο επόμενο Smart Fortwo, αλλά και στο μελλοντικό 4θέσιο Smart. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής είναι πως η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, όπως δηλαδή συμβαίνει και στο σημερινό Smart. Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά σύνολα, έχει γίνει γνωστό πως η Renault ετοιμάζει μια νέα σειρά 3κύλινδρων και 4κύλινδρων συνόλων βενζίνης και πετρελαίου που θα περάσουν, στο πλαίσιο της συμφωνίας, και στη γκάμα των Mercedes και Smart, με συγκεκριμένες τροποποιήσεις. Με μία πρώτη εκτίμηση, πάντως, η γκάμα του νέου αυτοκινήτου πόλης της Renault δε θα στερηθεί τις υπηρεσίες του σημερινού 1,2 τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων. Εναλλακτικά, αναμένουμε μοτέρ βενζίνης, ατμοσφαιρικά και τούρμπο, άνω των 60 ίππων, όλα με οικολογικό προφίλ. Από την πλευρά της, η Mercedes αναμένεται να συνδράμει στο "χτίσιμο" του πλαισίου του νέου μοντέλου, επιτρέποντας στη Renault να χρησιμοποιήσει τη δική της πισωκίνητη πλατφόρμα στην οποία αναφερθήκαμε. Και, γαλλικά, ηλεκτρικό
Τα πρωτότυπα Τwizy και ZOE είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά και ανήκουν σε μία νέα γενιά οικολογικών μοντέλων, που εξελίσσει η Renault. Εκτός απρόοπτου, θα επηρεάσουν πολύ το επόμενο Twingo, κυρίως από τεχνολογικής άποψης. Άλλωστε, είναι σχεδόν δεδομένο ότι το 2013 -ή και λίγο αργότερα- το μίνι της Renault θα αποκτήσει και αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση.
Η κατασκευή του νέου 2θέσιου μίνι θα γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στην περιοχή Novo Mesto, στη Σλοβενία. Εκεί θα παράγεται, κατά πάσα πιθανότητα και το 4θέσιο
Smart.
H Mercedes αναζήτησε συνεργάτες, στο πρόσωπο της Renault, που θα μπορoύσαν να στηρίξουν με ρεαλιστικό κόστος την επόμενη μέρα του
Smart.