Διαβάστηκε από 26672αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/7/2011
To ταχύτερο και πιο στημένο Megane 3ης γενιάς ακούει στον κωδικό RS
Tο τμήμα Renault Sport Technologies της εν λόγω γαλλικής εταιρείας, το οποίο κατά το παρελθόν και το παρόν έχει παρουσιάσει πολλά σπορ μοντέλα όχι μόνο για πίστες αλλά και δρόμου, δίνει για ακόμα μια φορά τον καλύτερό του εαυτό στην περίπτωση του καινούριου Megane R.S. Το κορυφαίο -της γκάμας- μικρομεσαίο Renault ενσωματώνει την αγωνιστική τεχνογνωσία της φίρμας, με το αποτέλεσμα να την δικαιώνει πλήρως σε κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του Megane R.S., κεντρίζει το ενδιαφέρον και προκαλεί τον παρατηρητή να περιεργαστεί το μυώδες και επιθετικό σε όψη αμάξωμά του.
Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν τα μπάκετ καθίσματα για την καλύτερη πλευρική στήριξη καθώς και τα πετάλια αλουμινίου
Ο διάκοσμος στο εσωτερικό του Megane R.S. διαφοροποιείται έναντι των υπολοίπων εκδόσεων από ορισμένα στοιχεία όπως είναι κυρίως το κίτρινο στροφόμετρο, οι αντίστοιχου χρώματος ζώνες ασφαλείας 3 σημείων και ραφές στο δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα, τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, η επένδυση όψης ανθρακονήματος στο ταμπλό και τα αλουμινένια πεντάλ. Ποιοτικά είναι προσεγμένο τόσο σε υλικά όσο και σε συναρμογή και ο οδηγός κάθεται σωστά και γίνεται ένα με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro. Ωστόσο από πλευράς χώρων στο 2θέσιο πίσω τμήμα θα γίνουν παραχωρήσεις κυρίως ως προς το ύψος, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 344 λτ. με το ψηλό κατώφλι φόρτωσης ικανοποιεί. Η τιμή του ξεκινά από τα 33.250 ευρώ.
Κινητήρας
Το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο της γαλλικής κατασκευής αποδίδει 250 ίππους και χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο Renault. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 250 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 8,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων CO2 να κυμαίνονται στα 195 γρ./χιλιόμετρο.
Στο δρόμο
Η πρόσφυση των κινητήριων τροχών είναι αυξημένη σε κάθε περίπτωση, αφού η υποστροφή είναι περιορισμένη με το γκάζι στο… πάτωμα, με αποτέλεσμα το μοτέρ να βάζει όλη τη δύναμή του στο δρόμο. Επίσης οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχεδόν ανύπαρκτες, ενώ με άφημα του γκαζιού στη στροφή, το πίσω μέρος του Megane R.S. κλείνει ελαφρώς την τροχιά του, βοηθώντας τον οδηγό να τοποθετήσει καλύτερα με γραμμές το αυτοκίνητο. Υψηλή σταθερότητα παρουσιάζει και στις ευθείες σε "απαγορευτικές" ταχύτητες, όπου όμως η αρκετά σφιχτή ανάρτηση αναπηδά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος και ενδέχεται να κουράσει στις πολύωρες διαδρομές.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις εκ των οποίων η "Cup" έχει το μπλοκέ διαφορικό