Αφού σε όλα τα αυτοκίνητα της Γαλλικής εταιρείας υπάρχει έντονο το σπορ στοιχείο που προκύπτει από τη δομή της ανάρτησης αλλά και τη ρύθμισή της, το RC, που είναι η πλέον σπορτίφ πρότασή της, δε θα μπορούσε παρά να προβάλλει ακόμη πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Οι μικρές διαδρομές της ανάρτησης και η σκληρότητά της παίζουν καθοριστικό ρόλο στη συμπεριφορά που επιδεικνύει το αυτοκίνητο τόσο στις στροφές, όσο και στον "ανοιχτό" δρόμο.
Η αίσθηση της ασφάλειας που πηγάζει από το "πάτημα" του αυτοκινήτου αλλά και από την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ καλή, δίδοντάς του το έναυσμα να κινηθεί γρήγορα. Η σταθερότητα του 206 RC ακόμα και σε ταχύτητες πολύ κοντά στην τελική του είναι πολύ καλή ενώ παρά τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και την παρουσία 17ιντσων ζαντών με χαμηλού προφίλ ελαστικά, η άνεση των επιβατών βρίσκεται σε αρκετά υψηλά -για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου- επίπεδα.
Σε δρόμο με στροφές το τρίπτυχο πλαίσιο - ανάρτηση - κινητήρας εκτιμάται σε κάθε πίεση του γκαζιού ενώ αν τα υψηλά περιθώρια της πρόσφυσης ξεπεραστούν, τότε το ESP αναλαμβάνει να "σώσει" την κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση -αν το ESP είναι απενεργοποιημένο- ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξίσου γρήγορα και ευχάριστα, διορθώνοντας τις προοδευτικές υποστροφικές τάσεις που προκαλούνται σε χαμηλού συντελεστή τριβής οδόστρωμα διαμέσου πρόκλησης υπερστροφής. Η εύκολη μετάβαση της υποστροφής σε υπερστροφή είναι γνώρισμα και των υπόλοιπων σπορ Peugeot, ωστόσο στο RC αυτό γίνεται με πολύ πιο προοδευτικό τρόπο αρκεί ο οδηγός να μην υπερβάλλει.
To 206 RC συμπεριφέρεται σαν ένα κλασικό σπορ Peugeot, με τη διαφορά ότι εμφανίζει πιο προοδευτικά τις τάσεις που προκαλούνται στις στροφές.
Στα "πολλά" χιλιόμετρα τίποτα δεν επηρεάζει τη σταθερότητα του 206 RC ενώ ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι.