Βλέποντας λοιπόν τα diesel μοντέλα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, η πλειοψηφία τους ανήκει στα οικογενειακά μοντέλα. Είτε μιλάμε για SUV (p.x. Alfa Romeo Tonale, Hyundai Tucson, Mercedes GLA, Opel Grandland), είτε για χάτσμπακ, όπως το Ford Focus ή το SEAT Leon. Ελάχιστα diesel μοντέλα θα συναντήσουμε και στα μικρά SUV (π.χ. το Citroen C3 Aircross), ωστόσο εκεί που το diesel δείχνει ακμαίο, είναι στα ακόμα μεγαλύτερα και πιο premium μοντέλα, όπως το Audi Q5, το Mazda CX-60 και η Mercedes GLΕ. Πάμε λοιπόν να δούμε 10 diesel μοντέλα της ελληνικής αγοράς (αλφαβητικά).
Στο ταξίδι καίνε 10 ευρώ στα 100 χλμ.
Ο κυριότερος λόγος είναι φυσικά η οικονομία στο κόστος καυσίμου. Το diesel είναι φθηνότερο ως καύσιμο και τα diesel μοντέλα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση, κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ., χοντρικά δηλαδή κοντά στα 10 ευρώ. Τουλάχιστον στο ταξίδι, γιατί στην πόλη τα υβριδικά υπερτερούν, όπου κατά μέσο όρο η κατανάλωσή τους είναι.
Μάλιστα για να μπορέσουν οι κατασκευαστές να μειώσουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση -κατά κύριο λόγο- εντός πόλης, συνδυάζουν τα diesel σύνολά τους με υβριδικά συστήματα. Είτε πρόκειται για ένα ήπια υβριδικό σύστημα που δουλεύει παράλληλα με τον πετρελαιοκινητήρα, είτε με plug-in σύστημα με ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα.