Αυτό που δεν έχει αλλάξει -ακόμα- στην Opel είναι η εμπιστοσύνη της Opel στους πετρελαιοκινητήρες, καθώς παρά τις πιέσεις που δέχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η εταιρεία συνεχίζει να προφέρει το οικογενειακό της SUV σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Συγκεκριμένα το Grandland εφοδιάζεται με τον 1,5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων, σε συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο EAT8.
Εξοπλισμένος με την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ.) αποδίδει αρκετά καλά παρά το μεγάλο βάρος του μοντέλου (1.523 κιλά). Δυνατός και ροπάτος από χαμηλά, έχει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς περιττούς θορύβους και κραδασμούς. Σε χαμηλά επίπεδα κινείται και η μέση κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ.), με την επιλογή του προγράμματος Eco να «ρίχνει» περισσότερο τις ανάγκες σε πετρέλαιο.
Το Grandland στην εποχή «Vizor»
Το Grandland ακολουθεί τη νέα εποχή της Opel που θέλει τα μοντέλα της περισσότερο δυναμικά. Στην περίπτωση του Opel Grandland, οι αισθητικές επεμβάσεις απέδωσαν καρπούς, προσθέτοντας στο επιβλητικό C-SUV μία απαραίτητη νεανική προσέγγιση. Κύριος εκφραστής της παραπάνω σχεδιαστικής λογικής είναι η νέα μάσκα Opel Vizor. Το μαύρο χρώμα και η έκτασή της σε ολόκληρο τον εμπρός μέρος ξεχωρίζουν, με το παζλ του design να «δένει» αρμονικά χάρη και στο εντυπωσιακό φωτιστικό σύμπλεγμα με το εξελιγμένο σύστημα φώτων IntelliLux LED Pixel Light.