To SEAT Leon ανήκει στα λίγα μικρομεσαία που ακόμα τιμούν το diesel, έχοντας στη γκάμα του έκδοση που στηρίζεται στον δίλιτρο TDI κινητήρα του ομίλου VW. Το εν λόγω μοτέρ έχει απόδυση 150 ίππων και συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τη SEAT να ανακοινώνει εργοστασιακή κατανάλωση 4,4 λτ.100 χλμ. Το εν λόγω σύνολο, κινεί πολύ βαρύτερα και ογκώδέστερα μοντέλα από το Leον χωρίς να κομπιάζει και όπως έχουμε δει στην πράξη είναι αρκετά ελαστικό και εύρωστο.
Το SEAT Leon προτάσσει έναν πιο νεανικό προσανατολισμό, είτε αυτός αφορά την εξωτερική σχεδίαση, είτε το «πάτημα» του μοντέλου στον δρόμο. Κύριο χαρακτηριστικό στην εμφάνιση του SEAT Leon είναι ο δυναμισμός ο οποίος εκφράζεται στα τραβηγμένα στις άκρες LED φώτα, στο πλαϊνό νεύρο, στην εξάγωνη μάσκα, στους αιχμηρούς προφυλακτήρες και την αρκετά χαμηλή γραμμή της οροφής.
Από εκεί και πέρα, η οδική συμπεριφορά του Leon έχει ξεκάθαρο σπορ αποτύπωμα. Το πλαίσιο «δείχνει» ανάλαφρο, ευέλικτο και σταθερό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις δυνάμεις που ασκούνται, με το ακριβές τιμόνι να είναι «κοφτερό» και να βοηθά με τον τρόπο του τον οδηγό να εξαντλήσει την κορυφαία αποτελεσματικότητα του πλαισίου.
Σύγχρονη καμπίνα
Τα σχεδιαστικά καλά νέα συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με τις μοντέρνες γραμμές, τη σύγχρονη αισθητική και το ψηφιοποιημένο περιβάλλον (στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και έγχρωμη οθόνη αφής 8,25 ιντσών) να συνδυάζονται μαεστρικά με την κομψότητα, την προσεγμένη ποιότητα και την ευρυχωρία. Η ορατότητα είναι εξαιρετική, σε όποια θέση και αν κάθεσαι και οι χώροι είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου Leon, μετά και την αύξηση του μεταξονίου στην εξελιγμένη πλατφόρμα MQB, φτάνοντας πλέον τα 2.686 χλστ. (2.684 στην εκδοση FR). Τα 380 λτ. του χώρου αποσκευών παραμένουν ασφαλώς ο εκδρομικός σύμμαχος για τους τέσσερις ενήλικες που θα φιλοξενήσει με περίσσια άνεση το ισπανικό μικρομεσαίο.