Το CX-60 είναι το μεσαίο SUV της Mazda και με μήκος 4,75 μέτρα, μακρύ καπό και μεταξόνιο σχεδόν 2,9 μέτρα, είναι αν μη τι άλλο επιβλητικό. Βασισμένο στη σχεδιαστική γλώσσα Kodo και την εξαιρετική εικόνα της καμπίνα χάρη στο συνδυασμό 2 ψηφιακών οθονών και ποιοτικών υλικών, το CX-60 αναμφίβολα είναι μια premium επιπέδου κατασκευή.
Η Mazda ξέρει να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα. Και έτσι σε μια εποχή, που το diesel είναι είδος υπό εξαφάνιση, η ιαπωνική φίρμα εξέλιξε έναν ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα για να κινήσει το CX-60. Το θηριώδες SUV είναι το πρώτο μοντέλο της Mazda, που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, και διαθέτει τον 3,3 λτ. turbodiesel κινητήρα.
Ο 6κύλινδρος σε σειρά state-of-the-art turbodiesel των 3,3 λτ. που εξέλιξε η Mazda και εφοδιάζεται το CX-60 έχει μια ειδική σχεδίαση στα πιστόνια του (θυμίζουν αυγό), κάτι που συντελεί ώστε στη διάρκεια του ψεκασμού ο θάλαμος καύσης να διαιρείται στα δυο. Ανάλογα με το φορτίο ο ψεκασμός γίνεται σε διαφορετικές φάσης και έτσι η ανάφλεξη ελέγχεται καλύτερα για μέγιστη απόδοση.
Στα πρακτικά ζητήματα τώρα, το 6κύλινδρο σύνολο αποδίδει 254 ίππους με 550 Nm ροπή που αποστέλλονται και στους τέσσερις τροχούς μέσα από ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το εν λόγω σύνολο συνδυάζεται με το M Hybrid Boost (σύστημα 48V Mild Hybrid της Mazda) και είναι τοποθετημένο στο κιβώτιο, με το ηλεκτρικό boost του ηλεκτροκινητήρα να είναι 17 ίπποι και 153 Nm ροπής.