ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η θρυλική Lexus LFA & οι πρωτιές σε κιβώτιο και τιμόνι αλά F1 (vid)

1.008 Επισκέψεις στο άρθρο
Λόγω της τεχνολογίας Steer by wire στο τιμόνι της Lexus υπάρχει μεταβλητός λόγος της κρεμαγέρας όσο και μεταβλητή υποβοήθηση, αναλόγως της ταχύτητας κίνησης του οχήματος, γεγονός που εξυπηρετεί την τα
3 Φωτογραφίες »

Λόγω της τεχνολογίας Steer by wire στο τιμόνι της Lexus υπάρχει μεταβλητός λόγος της κρεμαγέρας όσο και μεταβλητή υποβοήθηση, αναλόγως της ταχύτητας κίνησης του οχήματος, γεγονός που εξυπηρετεί την ταχύτερη απόκριση και τον ακριβέστερο έλεγχο του αυτοκινήτου.

6. Lexus LFA: Το εμβληματικό supercar που βγήκε σε μόνο 500 κομμάτια

Σημείο αναφοράς στην ιστορία της Lexus αποτελεί το θρυλικό supercar, Lexus LFA. Ένα μοντέλο μοναδικό, που κατασκευάστηκε μόνο σε 500 κομμάτια και το οποίο ξεχώριζε για τις προδιαγραφές αλλά και την οδική του συμπεριφορά. «Πηγή του κακού» αποτελούσε ένα V10 σύνολο βενζίνης 4,8 λτ., απόδοσης 560 ίππων και 480 Nm ροπής, που στρόφαρε έως τις 9.000 σ.α.λ..
 
Από εκεί και πέρα, είχε δημιουργηθεί και μία special έκδοση Nürburgring με 10 περισσότερα άλογα (570 PS), μηχανικές βελτιώσεις, ανθρακονήματα στο body kit, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική στα 325 χλμ./ώρα. Μέχρι και σήμερα, παραμένει το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Lexus.

7. «O καλύτερος ήχος σε αυτοκίνητο παραγωγής, φτιάχτηκε σε συνεργασία με την Yamaha»

Με κεντρικό άξονα τη Lexus LFA, η ιαπωνική μάρκα έχει βάλει σε ευχάριστο πειρασμό τους λάτρεις της αυτοκίνησης. Για πολλούς fans η LFA μαζί με την Porsche Carrera GT έχουν τον πιο πορωτικό ήχο σε αυτοκίνητο παραγωγής. Η υψίσυχνη αυτή πολύστροφη μελωδία που θύμιζε μονοθέσιο της Formula 1 δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Yamaha (εταιρεία κατασκευής μουσικών οργάνων).
 
 

8. Έκανε το πρώτο 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Στα χρόνια της σύντομης «ζωής» της (1989) η Lexus έχει πρωταγωνιστήσει σε κάποιες σημαντικές στιγμές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Για παράδειγμα, είναι η μάρκα που δημιούργησε το πρώτο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, του οποίου η φιλοσοφία χρησιμοποιείται ως σήμερα.

9. Θέλει να φέρει χειροκίνητο σασμάν και στα ηλεκτρικά

Μία άλλη καινοτομία που θέλει να βάλει η Lexus στη μαζική παραγωγή αφορά την εισαγωγή των χειροκίνητων σασμάν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο project έχει ξεκινήσει πιλοτικά σε ένα πρωτότυπο Lexus UX 300e και μένει να φανεί αν μπορεί αυτή η ιδέα να υλοποιηθεί και στην πραγματικότητα.

10. Τιμόνι yoke σε σχήμα α λα Formula 1, χωρίς κολόνα ή μηχανικά μέρη

Στο portfolio της Lexus (μαζί με εκείνο της Toyota) ανήκει και η τεχνολογία τιμονιού One Motion Grip steer-by-wire. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα τιμόνι που δεν έχει μηχανική σύνδεση ή την παραδοσιακή κολόνα τιμονιού που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Αντίθετα, χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική σύνδεση για την αποστολή της πληροφόρησης από το τιμόνι και τους τροχούς. Χάρη στη συγκεκριμένη καινοτομία το τιμόνι στρίβει και «κόβει» καλύτερα, ενώ στα highlights βάζουμε και την εμφάνισή του, σε σχήμα «πεταλούδας» που θυμίζει Formula 1.

Σελίδα 110 πράγματα για τη Lexus, που «έσπασε» τα κοντέρ με τις πωλήσεις της
Σελίδα 2Η θρυλική Lexus LFA & οι πρωτιές σε κιβώτιο και τιμόνι αλά F1 (vid)
Toyota
FIRESTONE ROADHAWK2