Η στάνταρ εξαιρετική αερανάρτηση AIRMATIC «σιδερώνει» σαμαράκια και λακκούβες στο δρόμο και αν αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα θα προσφέρει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, σε συνδυασμό με την ενεργή τετραδιεύθυνση και την άμεση τετρακίνηση 4Matic (45:55)
Με στάνταρ τετραδιεύθυνση και αερανάρτηση Airmatic
Στα θετικά της GLC 400e ανήκει και το ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ, που είναι άνετο, δυναμικό και ασφαλές. ανταποκρινόμενο σε κάθε συνθήκη και επιθυμία. Το μυστικό βρίσκεται στην στάνταρ εξαιρετική αερανάρτηση AIRMATIC που ρυθμίζει συνεχώς και ανεξάρτητα σε κάθε τροχό τον βαθμό απόσβεσης. Έτσι θα «σιδερώσει» σαμαράκια και λακκούβες στο δρόμο και αν αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα θα προσφέρει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με την -επίσης στάνταρ- ενεργή τετραδιεύθυνση να σου δίνει το περιθώριο να μπεις πολύ γρηγορότερα σε μια καμπή, αυξάνοντας θεαματικά την ουδετερότητά της. Μάλιστα σε συνδυασμό με την άμεση τετρακίνηση 4Matic (45:55) ο έλεγχος του αμαξώματος γίνεται πιο διαχειρίσιμος για να συνεχίσεις ακλόνητος, με τα πολύ δυνατά φρένα, 100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 37 μέτρα (για αυτοκίνητο 2.400 κιλών!) να ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας.
Ένα ακόμα στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η αίσθηση πολυτέλειας της καμπίνας, χάρη στην προσεγμένη επιλογή υλικών ακόμα και σε σημεία που δεν πιάνει εύκολα το μάτι, αλλά και στον high-tech διάκοσμο, με χαρακτηριστικό στοιχείο την κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment και τον πίνακα οργάνων που είναι επίσης ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες.
Από εκεί και πέρα η GLC είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα που έχουμε μετρήσει. Το φάρδους 1,43 μέτρων πίσω κάθισμα, το δεύτερο μεγαλύτερο που έχουμε μετρήσει, εγγυάται πως τρεις ενήλικοι θα καθίσουν χωρίς να ακουμπούν οι ώμοι τους, όπως και τα 19,1 εκ. για τα πόδια, που επιτρέπουν στους πίσω επιβάτες να κάτσουν ακόμα και σταυροπόδι.