ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί το Range Rover Evoque να χτυπήσει τα Audi Q5 και BMW X3; Αρκεί ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας του με τα 240 άλογα για να το κάνει;

Μπορεί το Range Rover Evoque να χτυπήσει τα Audi Q5 και BMW X3; Αρκεί ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας του με τα 240 άλογα για να το κάνει;

(24/8/2011)

Μεσαίο SUV από τη Land Rover ξέρουμε το Freelander. Καμία σχέση. Το Evoque έχει τις ίδιες περίπου διαστάσεις, έχει όμως άλλο σήμα στη μάσκα του. Αυτό της Range Rover. Που σημαίνει πως χτυπάει κατευθείαν στην premium κατηγορία. Μπορεί όμως να σπάσει το γερμανικό κατεστημένο;

Πως κατάφεραν οι γερμανοί να «καπελώσουν» και τα SUV; Και πως γίνεται σήμερα να συζητάμε αν ο κατεξοχήν ειδικός στην κατηγορία, η Land Rover και η premium πλευρά της, η Range Rover, μπορούν τώρα να τους ξεπεράσουν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Δέκα χρόνια πριν ο ανταγωνισμός θα ήταν αστεία υπόθεση για τη βρετανική μάρκα. Μόνο που δέκα χρόνια πριν ήταν οι γερμανοί που ανακάλυψαν την υποκατηγορία των premium SUV αφήνοντας τη Land Rover να εμβαθύνει μόνη της στις εκτός δρόμου ικανότητες των αυτοκινήτων της.

Τώρα όμως επιστρέφει. Έχοντας ένα αυτοκίνητο για κάθε εκτός δρόμου περίσταση, από το θηριώδες Land Rover Discovery, μέχρι το υπερόπλο Range Rover Sport, οι βρετανοί αποφάσισαν πως το Freelander είναι περισσότερο χρηστικό από όσο θέλουν οι αγοραστές της premium κατηγορίας, και έτσι τώρα λανσάρουν το Evoque.
Οι 20άρες ζάντες λένε τη μισή ιστορία για το περί τίνος πρόκειται, αφού είναι εμφανές πως οι εκτός δρόμου εξορμήσεις δεν είναι μέρος του χαρακτήρα του Evoque. Σε δύο σασί, μακρύ πεντάπορτο και κοντό τρίπορτο, ή κουπέ όπως θέλει να αποκαλείται, προσφέρεται με κίνηση στους 2 ή τους 4 τροχούς και έναν βενζινοκινητήρα «όπλο» με 240 ίππους από 2 λίτρα με τούρμπο. Το 0-100 το κάνει κάτω από 7,2 δλ. Επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου.

Η Range Rover είναι πιο ελεύθερη από τους γερμανούς στη σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και της καμπίνας, αφού οι πελάτες της δεν είναι τόσο προσηλωμένοι στην εταιρική εικόνα όπως όσοι αγοράζουν Audi ή BMW. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναμενόμενα υψηλή, τα υλικά μαλακά και η εργονομία άριστη. Οι χώροι βέβαια είναι πιο συμπιεσμένοι, λόγω του χαμηλού προφίλ του αμαξώματος και των τεράστιων θόλων, και έτσι οι πίσω επιβάτες και οι επιπλέον αποσκευές θα στριμωχτούν ελαφρώς, ακόμη και στην 5θυρη έκδοση.
Αυτά όμως λίγο επηρεάζουν την απόφαση αγοράς ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Το ερώτημα είναι αν θα μπορέσει η Range Rover να κρατήσει την τιμή του Evoque αντίστοιχα χαμηλά με αυτή του Freelander σε σχέση με την κατηγορία. Γιατί έχει τα 2 λίτρα και τις επιδόσεις στην «τσέπη» της, η σχεδίαση είναι προκλητική και το σήμα στη μάσκα «βαρύ».

Τι λέτε λοιπόν; Μπορεί το Evoque να χτυπήσει τα Q5 και Χ3; Μπορεί το σήμα της Range Rover να πάρει πίσω αυτό που της ανήκει από τις Audi και BMW στη μεσαία κατηγορία; Αρκούν τα 2 λίτρα και τα 240 άλογά της για να το κάνει αυτό;
fiat
3 ALL SEASON