ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στη Fiat τονίζουν χαρακτηριστικά πως «στο νέο Panda έχει γίνει ποιοτικό άλμα σε άνεση, τεχνολογία και εξοπλισμό άνεσης».
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη Fiat τονίζουν χαρακτηριστικά πως «στο νέο Panda έχει γίνει ποιοτικό άλμα σε άνεση, τεχνολογία και εξοπλισμό άνεσης».

Το νέο Fiat Panda είναι γεγονός

(30/8/2011)

Η Fiat μας αποκάλυψε το Panda 3ης γενιάς, ενός συνολικά αναβαθμισμένου μοντέλου, που αναμένεται (και αυτό) να πρωταγωνιστήσει.

Το Panda ήταν ανέκαθεν για τη Fiat ένα άκρως σημαντικό μοντέλο, όπως άλλωστε αποδεικνύουν και οι 6,5 εκ. μονάδες που έχουν παραχθεί μέχρι στιγμής. Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που η ιταλική εταιρεία φρόντισε να εξασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές εμπορικές προϋποθέσεις για τη νέα του εκδοχή. Το ιστορικό μοντέλο της Fiat λανσαρίστηκε για πρώτη φορά πίσω στο μακρινό 1980 και για τη μορφή του ήταν υπεύθυνος ο διάσημος οίκος Italdesign Giugiaro. Έμεινε στην αγορά για 22 χρόνια, καθώς δεν μπορούσε να σταματήσει να πουλάει (4,5 εκ. μονάδες). Το 2003 το Stile Bertone υπέγραψε την αισθητική της 2ης του γενιάς, ενός μοντέλου που ξεπέρασε κάθε αισιόδοξη πρόβλεψη, καθώς μέσα σε 8 χρόνια πρόλαβε να πουλήσει άλλα 2 εκ. «κομμάτια».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Γι αυτό στη Fiat δεν άφησαν τίποτα στην τύχη και ανέθεσαν στον αρχισχεδιαστή τους και «πατέρα» του Fiat 500, Roberto Giolito να φτιάξει τη νέα μορφή του Panda. Ο τελευταίος άφησε πίσω την αρκετά τετράγωνη λογική του παρελθόντος και δημιούργησε αρκετές καμπύλες, που σε πολλά σημεία θυμίζουν το 500ράκι. To αυτοκίνητο θα στηριχθεί στη νέα πλατφόρμα του ομίλου, πάνω στην οποίο χτίστηκε και η νέα Lancia Ypsilon. Όπως και στην προηγούμενη γενιά του, το νέο Panda θα προσφέρεται σε αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα, ενώ συνολικά θα είναι πιο ευρύχωρο από το απερχόμενο μοντέλο. Βλέπετε, μεγάλωσαν αισθητά οι διαστάσεις του, καθώς το μήκος του είναι πλέον 3.650 χλστ. (+112 χλστ.), το πλάτος του 1.640 χλστ. (+62 χλστ.) και το ύψος 1.550 χλστ. (+10 χλστ.). To μεταξόνιο, πάλι, μεγάλωσε μόνο κατά ένα χλστ., αγγίζοντας πλέον τα 2.300 χλστ. Το διευρυμένο πλάτος εγγυάται την ευκολότερη μεταφορά ενός 3ου επιβάτη στο πίσω κάθισμα, το οποίο αναδιπλώνεται και σύρεται, ενισχύοντας σημαντικά την ευελιξία και τη λειτουργικότητα της καμπίνας. Επιπλέον, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού πέφτει, σχηματίζοντας ένα πολύ πρακτικό τραπεζάκι. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν στη Fiat, στο νέο Panda έχει γίνει «ποιοτικό άλμα σε άνεση, τεχνολογία και εξοπλισμό άνεσης».

Τα ευχάριστα νέα συνεχίζονται και στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων. Το νέο Panda θα σταδιοδρομήσει τόσο με την turbo έκδοση (TwinAir) των 85 ίππων του κινητήρα των 875 κ.εκ. όσο και μια ατμοσφαιρική εκδοχή του, η οποία αποδίδει 65 ίππους. Κανονικά θα συνεχίσει να διατίθεται και με το γνωστό μοτέρ 1,2 16V των 69 ίππων. Την παλέτα των κινητήρων θα ολοκληρώνει (προς το παρόν) το σύνολο πετρελαίου 1,3 Multijet των 75 ίππων, το οποίο φέρει σύστημα start/stop. Στο μέλλον θα δούμε και οικολογικότερες εκδόσεις: μία εκδοχή βενζίνης/μεθανίου του TwinAir και μία βενζίνης/LPG του 1,2 16V. Τέλος, κατά τα φαινόμενα θα υπάρξει και έκδοση Abarth, η οποία θα εξελίξει τον TwinAir κινητήρα των 85 ίππων στους 105. Το Dualogic ημιαυτόματο κιβώτιο της εταιρείας θα είναι και αυτό σύντομα διαθέσιμο, ενώ του χρόνου θα προστεθεί στον εξοπλισμό ένα καινοτόμο σύστημα φρένων που ανιχνεύει αυτόματα εμπόδια και -σε ταχύτητες κάτω των 20 χλμ./ώρα- ακινητοποιεί μόνο του το όχημα.

Περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα θέματα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 θα ανακοινωθούν στην Έκθεση της Φρανκφούρτης στις 12 Σεπτεμβρίου, οπότε θα γίνει και το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το Νοέμβριο στο παλιό εργοστάσιο της Alfa Romeo στο Naples, ενώ η διάθεσή του στις ευρωπαϊκές αγορές θα εκκινήσει την προσεχή άνοιξη. To επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να κάνει ντεμπούτο και το τετρακίνητο Panda.
fiat
MINETTA AYTOKINHTO KAI KATOIKIA