ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα από τα κλασικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Land Rover Defender, πρόκειται για πρώτη φορά να διαφοροποιηθεί ριζικά από τη μορφή του, όπως μας πρωτοσυστήθηκε πίσω στο μακριν
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα από τα κλασικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το Land Rover Defender, πρόκειται για πρώτη φορά να διαφοροποιηθεί ριζικά από τη μορφή του, όπως μας πρωτοσυστήθηκε πίσω στο μακρινό 1948.

Νέα εποχή για το Land Rover Defender

(1/9/2011)

Μέσω του DC100 Concept, που θα δούμε στη Φρανκφούρτη, η Land Rover μας προετοιμάζει για τη ριζικά διαφοροποιημένη νέα γενιά του Defender.

Μπορεί το όνομα Defender να υπάρχει στη γκάμα της Land Rover από το 1983, όμως, ουσιαστικά, το πιο σκληροτράχηλο off road της αγοράς ακολουθεί ευλαβικά την ίδια (σχεδιαστική και όχι μόνο) λογική από το 1948, τότε που λανσαρίστηκε η πρώτη εκδοχή του Land Rover Series. Η κάθε γενιά του μοντέλου έφερε και κάτι νέο, ποτέ, όμως, δεν τόλμησε κανείς να προβεί σε ριζικές αλλαγές, καθώς στη βρετανική εταιρεία θεωρούσαν –και δικαίως- πως το αυτοκίνητο είναι τόσο κλασικό που δε χρειάζεται να υποτάσσεται στη συμβατική λογική που διέπει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. ¶σε που το ρίσκο σε μια τέτοια ενέργεια ήταν (και είναι) μεγάλο. Το Defender είναι απόλυτα σκληροτράχηλο, κάτι που οφείλει να φωνάζει από μακριά με τη μορφή του, η οποία αποτελεί μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες της αυτοκίνησης. Ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το αυτοκίνητο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τα πράγματα, όμως, εδώ και καιρό έχουν αλλάξει, καθώς η ιστορική βρετανική εταιρεία βρίσκεται υπό τον έλεγχο της ινδικής Tata Motors. Τα νέα αφεντικά, λοιπόν, θεώρησαν πως το θρυλικό Defender πρέπει να αλλάξει σελίδα, μια είδηση που σας είχαμε μεταδώσει ήδη από τις 5 Αυγούστου. Γι αυτό το λόγο θα παρουσιάσουν στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο DC100, θέλοντας να προετοιμάσουν τους fun της Land Rover για το τι μέλλει γενέσθαι με το Defender. Το 3θυρο πρωτότυπο μπορεί να είναι εξευγενισμένο στα μάτια των σκληροπυρηνικών θαυμαστών του Defender, αλλά και πάλι, για τα μέτρα της σύγχρονης εποχής, είναι αρκούντως «μυώδες» και «αγριωπό». Υπεύθυνη για τη μορφή του είναι η σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας, με επικεφαλής τον Gerry McGovern. Κρίνοντας από όσα μπορούμε να δούμε από τις δύο φωτογραφίες που έχει δημοσιεύσει μέχρι στιγμής η Land Rover, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και οι μικροί πρόβολοι, αναμένεται να λειτουργήσουν ευεργετικά στις off road ικανότητες του οχήματος, αρκεί, βέβαια, αυτή η λογική να περάσει και στο μοντέλο παραγωγής. Θέλουμε, επίσης, να πιστεύουμε πως η μόνιμη τετρακίνηση και οι κοντές σχέσεις δε θα θυσιαστούν στο βωμό του εκσυγχρονισμού. ¶λλο πράμα είναι η εξέλιξη και άλλο η μετάλλαξη...

Σε κάθε περίπτωση, οι παραδοσιακοί φίλοι του Defender δε χρειάζεται ακόμα να αγχώνονται, καθώς η παραγωγή της νέας γενιάς του μοντέλου της Land Rover είναι προγραμματισμένη για το 2015. Εξάλλου, ο αρχισχεδιαστής της εταιρείας Gerry McGovern ξεκαθάρισε το εξής: «βρισκόμαστε στην αρχή της διαδρομής για το νέο Defender και όχι στο τέλος». Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθυντής της εταιρείας John Edwards, τόνισε το παρακάτω: «σκοπεύουμε να συνδιαλλαγούμε με τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες της εταιρείας, ώστε να βοηθηθούμε στο να τελειοποιήσουμε τις λεπτομέρειες του νέου μας μοντέλου». Οπότε γίνεται σαφές πως η Land Rover σκοπεύει να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού και αναλόγως να ανασκευάσει ή ακόμα και να αλλάξει τα σχέδιά της. Οπότε αν διαφωνείτε με τις προθέσεις της Land Rover, σπεύσατε να διαμαρτυρηθείτε ή να αγοράσετε την τρέχουσα εκδοχή του Defender. Χρονικά περιθώρια υπάρχουν...
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL