ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H λίστα με τα premium μικρά, είναι προς το παρόν μικρή. Τι λέτε ότι θα γίνει στο μέλλον; Στη φωτογραφία το Audi A1.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H λίστα με τα premium μικρά, είναι προς το παρόν μικρή. Τι λέτε ότι θα γίνει στο μέλλον; Στη φωτογραφία το Audi A1.

Θα κάνει καλό η είσοδος των premium εταιριών στη μικρή και μίνι κατηγορία; Ποιος θέλει ακριβά μικρά αυτοκίνητα όμως;

(7/9/2011)

Αν το μικρό είναι το νέο μικρομεσαίο, το αυτοκίνητο πασπαρτού δηλαδή, που πλέον αγοράζουν οικογένειες για όλες τις χρήσεις, ποιος θέλει να το δει να ακριβαίνει; Η είσοδος των premium εταιριών μπορεί να φέρει στην κατηγορία κάτι άλλο, εκτός από υψηλότερες τιμές; Τι λέτε;

Τι ζητάει κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο; Σήμερα η πιθανότερη απάντηση σε αυτή την ερώτηση, ίσως να είναι η χαμηλότερη τιμή. Γιατί με τα πράγματα «σκούρα» ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι φτηνό. Και ας είναι λίγο μικρότερο.

Το Citroen DS3 διαθέτει πιο πολυτελή και σπορτίφ προσανατολισμό από το

Το Citroen DS3 διαθέτει πιο πολυτελή και σπορτίφ προσανατολισμό από το "απλό" C3.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το καλό είναι πως σε αυτή την περίσταση οι κατασκευαστές τυχαίνει να προσφέρουν αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας που προσφέρουν χώρους αρκετούς για μία οικογένεια, ενώ κάποια χωράνε και τις αποσκευές. Η ευρυχωρία λοιπόν είναι το πρώτο που ενδιαφέρει, ο χώρος αποσκευών το ίδιο, και μετά σίγουρα η κατανάλωση. Και η κατηγορία έχει κινητήρες που καίνε λίγο. Μικρούς, με λίγα τέλη που θέλουν λίγη βενζίνη.

Οπότε περιμένει κανείς πως για να μείνει η τιμή χαμηλή, όταν τα μεγέθη αυξάνονται, οι κατασκευαστές ρίχνουν νερό στο κρασί τους σε άλλους τομείς. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το μόνο που ίσως να λείπει είναι η πολυτέλεια, αφού η ποιότητα, η καλή κατασκευή, ο πλούσιος εξοπλισμός κτλ. είναι στοιχεία που διατηρούνται.

Έτσι, έρχονται «ξαφνικά» τα premium μοντέλα, τα οποία αυτή τη στιγμή είναι συγκεκριμένα και ξεχωρίζουν λόγω ποιότητας και χαρακτήρα, αλλά και λόγω τιμής. Από το Mini μέχρι το Citroen DS3, και το Audi A1 μέχρι την Alfa Mito, πρόκειται για μοντέλα με συγκεκριμένο κοινό.

Όμως αυτή την ιστορία την έχουμε ξαναδεί. Η «κάθοδος» των premium εταιριών στη μικρομεσαία κατηγορία για παράδειγμα την προηγούμενη δεκαετία, έδωσε πολύ καλά αυτοκίνητα, επηρέασε όμως ολόκληρη τη νέα γενιά μικρομεσαίων. Και ναι, πλέον τα μικρομεσαία είναι κοντύτερες εκδόσεις των μεσαίων, με πολυτέλεια, λούσα και κάποιες φορές υπερβολές.

Όμορφα αυτά, όμως αυτό ανέβασε το μέσο όρο τιμής σε μια κατηγορία που μέχρι πρότινος ήταν το «ψωμοτύρι» της ελληνικής αγοράς. Αυτοκίνητα που δεν ακολούθησαν την τάση, ευτυχώς, επιτρέπουν ακόμη την απόκτηση ενός μικρομεσαίου για αυτό που είναι και όχι για αυτό στο οποίο προσπαθούν να μοιάσουν.

Στη μικρή κατηγορία τα περιθώρια είναι ακόμη λιγότερα. Πόσο πάνω από 15.000 ευρώ μπορεί να δώσει κανείς για ένα αυτοκίνητο 3,8 μέτρα; Υπάρχει λόγος; Μήπως μετά το μάθημα της μικρομεσαίας κατηγορίας, τα μικρά ξεφύγουν; Εσείς πως βλέπετε την είσοδο των premium μοντέλων στα μικρά; Θα δούμε καλύτερα ή απλά ακριβότερα αυτοκίνητα; Τι λέτε;
Mercedes
LEAO TEST