3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H λίστα με τα premium μικρά, είναι προς το παρόν μικρή. Τι λέτε ότι θα γίνει στο μέλλον; Στη φωτογραφία το Audi A1.
Θα κάνει καλό η είσοδος των premium εταιριών στη μικρή και μίνι κατηγορία; Ποιος θέλει ακριβά μικρά αυτοκίνητα όμως;
(7/9/2011)
Αν το μικρό είναι το νέο μικρομεσαίο, το αυτοκίνητο πασπαρτού δηλαδή, που πλέον αγοράζουν οικογένειες για όλες τις χρήσεις, ποιος θέλει να το δει να ακριβαίνει; Η είσοδος των premium εταιριών μπορεί να φέρει στην κατηγορία κάτι άλλο, εκτός από υψηλότερες τιμές; Τι λέτε;
Το Citroen DS3 διαθέτει πιο πολυτελή και σπορτίφ προσανατολισμό από το "απλό" C3.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το καλό είναι πως σε αυτή την περίσταση οι κατασκευαστές τυχαίνει να προσφέρουν αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας που προσφέρουν χώρους αρκετούς για μία οικογένεια, ενώ κάποια χωράνε και τις αποσκευές. Η ευρυχωρία λοιπόν είναι το πρώτο που ενδιαφέρει, ο χώρος αποσκευών το ίδιο, και μετά σίγουρα η κατανάλωση. Και η κατηγορία έχει κινητήρες που καίνε λίγο. Μικρούς, με λίγα τέλη που θέλουν λίγη βενζίνη.Οπότε περιμένει κανείς πως για να μείνει η τιμή χαμηλή, όταν τα μεγέθη αυξάνονται, οι κατασκευαστές ρίχνουν νερό στο κρασί τους σε άλλους τομείς. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το μόνο που ίσως να λείπει είναι η πολυτέλεια, αφού η ποιότητα, η καλή κατασκευή, ο πλούσιος εξοπλισμός κτλ. είναι στοιχεία που διατηρούνται.
Έτσι, έρχονται «ξαφνικά» τα premium μοντέλα, τα οποία αυτή τη στιγμή είναι συγκεκριμένα και ξεχωρίζουν λόγω ποιότητας και χαρακτήρα, αλλά και λόγω τιμής. Από το Mini μέχρι το Citroen DS3, και το Audi A1 μέχρι την Alfa Mito, πρόκειται για μοντέλα με συγκεκριμένο κοινό.
Όμως αυτή την ιστορία την έχουμε ξαναδεί. Η «κάθοδος» των premium εταιριών στη μικρομεσαία κατηγορία για παράδειγμα την προηγούμενη δεκαετία, έδωσε πολύ καλά αυτοκίνητα, επηρέασε όμως ολόκληρη τη νέα γενιά μικρομεσαίων. Και ναι, πλέον τα μικρομεσαία είναι κοντύτερες εκδόσεις των μεσαίων, με πολυτέλεια, λούσα και κάποιες φορές υπερβολές.
Όμορφα αυτά, όμως αυτό ανέβασε το μέσο όρο τιμής σε μια κατηγορία που μέχρι πρότινος ήταν το «ψωμοτύρι» της ελληνικής αγοράς. Αυτοκίνητα που δεν ακολούθησαν την τάση, ευτυχώς, επιτρέπουν ακόμη την απόκτηση ενός μικρομεσαίου για αυτό που είναι και όχι για αυτό στο οποίο προσπαθούν να μοιάσουν.
Στη μικρή κατηγορία τα περιθώρια είναι ακόμη λιγότερα. Πόσο πάνω από 15.000 ευρώ μπορεί να δώσει κανείς για ένα αυτοκίνητο 3,8 μέτρα; Υπάρχει λόγος; Μήπως μετά το μάθημα της μικρομεσαίας κατηγορίας, τα μικρά ξεφύγουν; Εσείς πως βλέπετε την είσοδο των premium μοντέλων στα μικρά; Θα δούμε καλύτερα ή απλά ακριβότερα αυτοκίνητα; Τι λέτε;
Βεβαιως και θα κάνει καλό. Να τα πάρουν οι τύποι που έχουν φράγκα. Να σταματήσουν να κυκλοφορούν με SUV στην πόλη χωρίς να πέσει η μύτη τους. ;)
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15.000 ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ CITROEN DS3 ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. ΤΟ CITROEN DS3 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ AΠΟ ΤΟ AYDI A1, TO MITO KAI TO MINI. TO DS3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΛΙΓΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2011. ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ...
Πολύ ωραίο το σχόλιο του κ. Ebeta για το chevrolet spark και την οικονομική οδήγηση στις διακοπές του στην Νάξο. Εύχομαι και του χρόνου. Επί του θέματος συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Προσωπικά ιδανικό για την πόλη θεωρώ μήκος αμαξώματος κάτω των 2.70 μέτρων, εκπομπές ρύπων λιγότερες των 98 gr CO2, πλάτος περί το 1 μέτρο, θέση συνοδηγού πίσω από αυτή του οδηγού, καλή επιτάχυνση και τελική ταχύτητα, αυτόματο κιβώτιο και λογική τιμή. Αυτό θα ήταν premium όχημα για μένα.
Σαφως θα δουμε μια αναβαθμισμενη συνολικη εικονα,αλλα με το αναλογο κοστος κτησης-χρησης.Και δεν γινεται μαρκα με 3,5μετρα αυτοκινητο να το πουλαει 23000+ ευρω.Ας μην κανω χαρακτηρισμους καλυτερα.Λιγοι θα μπορουνε στην αρχη να το αγορασουνε.Ας ριξουνε νερο στο κρασι τους λιγο για προσωπικο τους ωφελος οι κατασκευαστες.Ας μην ξεχνανε εχουνε αναγκη περαν της κινας και λοιπων χωρων,αναγκη και την παλια παραδοσιακη ευρωπη.
Oτι θελει ο καθενας παιρνει. Δεν ειμαστε στα 1980 που ολοι σωνει και ντε παιρναν Dacia 1210 TLX, Lada 1200 special ο θεος να το κανει special, Zastava yugo 45, Datsun sunny κι αγιος ο θεος ελεησον ο κυριος. Τωρα και Matız να παρει κανεις ειναι ασφαλως καλυτερο και ασφαλεστερο απο μια Mercedes W123
Μα τι συζητάμε τώρα!!! Στόχος των εταιρειών να καλύψουν κάθε πιθανή κατηγορία με κάθε πιθανή διαστρωμάτωση κόστους/τεχνολογίας για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη διείσδυση και πώλησεις/κέρδη. Αυτό μοιάζει δεκτό και συγχρονισμένο με τον παγκοσμιοποιημένο τρόπο ζωής μας τα τελευταία χρόνια. Στο βάθος όμως, ψάχνοντας, αντιλαμβανόμαστε ότι η συνεχής αυτή ανανέωση μοντέλων και αναγκών (που μας προωθεί η παγκόσμια βιομηχανία) μόνο καλά αποτελέσματα δεν θα έχει. Αλήθεια πόσοι πραγματικά από εμάς και για ποιο λόγο θα χρειαστούμε ένα PREMIUM μικρό? Σαν να λες hi-tech γκαρσονιέρα, ακριβές διακοπές στην Αίγυπτο, πλούσια γελαδάρισα, κλπ (βρείτε και άλλες συναφείς εκφράσεις). Όχι ότι οι σχετικές προτάσεις δεν θα πουλήσουν, εδώ πουλάνε αισθητικές τροποποιήσεις των ίδιων κινητών κάθε 3 μήνες.. Το θέμα είναι πότε θα βαρεθεί ο καταναλωτής (και συγκεκριμένα ο Έλληνας) και πως θα το δείξει.. Εξ΄άλλου ο παραγωγικός/καταναλωτικός οίστρος που έχει καταλάβει τις μεγάλες χώρες/παραγωγούς δεν συμβαδίζει με την τρέχουσα και μελλοντική κατάσταση της χώρας μας. Επομένως ποιος ο λόγος να εκταμιεύσει κάποιος αρκετά χρήματα ώστε να αγοράσει ένα υπερτιμημένο όχημα με μοναδικό στόχο να ανεβάσει την αυτοεκτίμησή του. Λοιπόν "Καλές αγορές"!! Εξασφαλίστε το ζωφερό μέλλον των βορειο-ευρωπαίων συμμάχων μας εφόσον εμείς (Έλληνες) δεν καταφέραμε λόγω συγκεχημένων προτεραιοτήτων να φανούμε δημιουργικοί!!
οδηγησα στις διακοπες μου στη ναξο,κανοντας 500χλμ με...50 ευρω το νεο μοντελο της chevrolet.το spark...εμεινα αφωνος....ουτε κοπαναει,ουτε καιει,φθηνο κοστος κτησης,καλος κινητηρας...ποιος θελει α1,μιτο,ds3 κλπ?και τι λεω εγω που ειμαι κολλημενος με τα renault!ημουν κολλημενος καλυτερα!το spark για μεσα στην πολη ειναι η ιδανικη λυση!
Μόνο καλό θα κάνει γιατι θα βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας στη μικρή κατηγορία.Τιμές έτσι κι αλλιώς θα έχουν δικές τους ως premium όπως συμβαίνει μέχρι τώρα σε όλες τις υπολοιπες κατηγορίες χωρίς να επηρεάζουν τα πιο συμβατικά τα οποία θα τιμολογούνται χαμηλότερα.
Τα μικρά έχουν το πλεονέκτημα να είναι πιό βολικά στην κίνηση και το παρκάρισμα μέσα στις πόλεις και κάνουν για όλες τις δουλειές (πασπαρτού όπως λέτε). Τώρα ποιοί θα αγοράζουν τα ακριβά μικρά; προφανώς αυτοί που τα έχουν (τα χρήματα) και αυτοί που θέλουν να εντυπωσιάσουν, τους γείτονες, θυσιάζοντας κάποια χρήματα παραπάνω. Ακραία περίπτωση το Cygnet της Aston Martin. Ποιοί θα το αγοράζουν; Οι κροίσοι που θέλουν ένα μικρό για την πόλη, αλλά να έχει την ανάλογη πολυτέλεια με το μεγάλο τους Aston Martin. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με τα premium μικρά, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα.
απλα ακριβοτερα!!! μη αξιοπιστα πολλες φορες με εξτρα αχρηστο εξοπλισμο! στα + ειναι οτι ισως αρχισουν να πουλανε τα καλα και φθηνα ιαπωνικα και κορεατικα αυτοκινητα και οχι οι γερμανικοι και ευρωπαικοι κουβαδες!!!