3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εξαιρετικά αξιόπιστο, το Honda Insight καταφέρνει να έχει και πραγματική κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 5,8λτ./100 χλμ.
Υπουργός περιβάλλοντος....Ηοnda Insight
(28/10/2011)
Tο Honda Insight συνεχίζει ακάθεκτο να μας υπηρετεί πιστά χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα με την αξιοπιστία του υπενθυμίζοντας μας συνεχώς ότι είναι ένα αυτοκίνητο φιλικό για το περιβάλλον, αλλά και για τον προϋπολογισμό των μετακινήσεων μας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην καθημερινότηταΣίγουρα αυτό που μας κάνει να λατρέψουμε το Insight στην καθημερινή χρήση είναι η οικονομία καυσίμου, αλλά και η ευκολία χρήσης του. Ειδικά μέσα στην κίνηση, είναι κανονικό αγχολυτικό, από κάθε άποψη. Τα paddles για τις επιλογές «σχέσεων» στο αυτόματο κιβώτιο είναι ενίοτε διασκεδαστικά, ενώ ιδιαίτερα βολικό είναι και το γεγονός πως το Insight κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο. Οι εσωτερικοί του χώροι επαρκούν για τις ανάγκες 5 επιβατών, αν και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω είναι κάπως περιορισμένος. Τα αμορτισέρ μάλλον θα αλλαχθούν στο επερχόμενο γενικό serνice. Η οδική συμπεριφορά του είναι ασφαλής και προβλέψιμη.
Eσωτερικό
Το φουτουριστικό μοτίβο του εσωτερικού, μας φτιάχνει τη διάθεση, ειδικά σε συνθήκες αυξημένης κίνησης. Ευχάριστο είναι και το «παιχνίδι» με τη γραφική αναπαράσταση ανταμοιβής, όταν οδηγούμε σε οικολογικούς ρυθμούς. Δεν είναι και λίγες οι φορές που πιάσαμε εαυτούς να αφήνουμε το γκάζι βλέποντας κάποιο λουλουδάκι να χάνει φύλλα, τονίζοντάς μας ότι οδηγούμε αντιοικολογικά.Παρά τα 49.923 χλμ, δεν παρατηρούνται αξιομνημόνευτοι τριγμοί και η συναρμογή των (σκληρών ομολογουμένως) πλαστικών μερών είναι αψεγάδιαστη. Οι ανοιχτόχρωμες επενδύσεις δεν εμφανίζουν σημαντικά σημάδια φθοράς, αλλά οι θεριακλήδες καπνιστές έχουν συντελέσει έτσι, ώστε το εσωτερικό να μυρίζει έντονα τσιγάρο. Ένας βιολογικός καθαρισμός θα κανονιστεί σύντομα.
Στο πέρασμα του χρόνου
Η πραγματική κατανάλωση δεν &&&& ξεπερνάει τα 5,5-5,8 λτ./100 χλμ.
Στο επερχόμενο γενικό service &&&& θα αλλάξουμε τα αμορτισέρ.
Η αξιοπιστία του Insight είναι &&&& αξιομνημόνευτη.
+ Κατανάλωση, λειτουργία Start/stop, άνεση, ποιότητα φινιρίσματος
- Ορατότητα προς τα πίσω, ωφέλιμο πλάτος πίσω και αέρας για τα κεφάλια, εργονομικές ατέλειες
&&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά | &&&&&&&& |
Κυβισμός (κ.εκ.) | &&&&1.339 | &&&&
Κύλινδροι/Βαλβίδες | &&&&4/16 | &&&&
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* | &&&&98/5.800 | &&&&
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* | &&&&121/4.500 | &&&&
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | &&&&12,2 | &&&&
60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) | &&&&7,0 | &&&&
80-120 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) | &&&&9,6 | &&&&
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | &&&&186 | &&&&
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | &&&&4,4 | &&&&
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* | &&&&101 | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&1.226 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&&&&& |
&&&&
Εξοπλισμός - τιμή | &&&&&&&& |
TCS/ESP | &&&&σ/σ | &&&&
Αερόσακος οδ./συνοδ. | &&&&σ/σ | &&&&
Αερόσακοι πλευρ./οροφής | &&&&σ/σ | &&&&
Ρυθμιζόμενο τιμόνι | &&&&σ | &&&&
Υποβοήθηση τιμονιού | &&&&σ | &&&&
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω | &&&&σ/σ | &&&&
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | &&&&σ | &&&&
Κλιματισμός | &&&&σ | &&&&
Ηχοσύστημα | &&&&π | &&&&
Ζάντες αλουμινίου | &&&&π | &&&&
Τιμή (ευρώ) | &&&&19.900 (S) | &&&&
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται | &&&&