ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Του κουτιού!
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Του κουτιού!

(20/12/2011)

Μετά το μεγάλο service των 50.000 χλμ. και με δεδομένη την άριστη εικόνα του αυτοκινήτου στη μέχρι σήμερα παρουσία του, το πιο «πράσινο» από τα οχήματα του στόλου δοκιμών μακράς διαρκείας, το Honda Insight, δείχνει σαν καινούργιο και έτοιμο για νέες διαδρομές.

Κατανάλωση, λειτουργία Start/stop, άνεση, ποιότητα φινιρίσματος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Ορατότητα προς τα πίσω, ωφέλιμο πλάτος πίσω και αέρας για τα κεφάλια, εργονομικές ατέλειες

Πέρασαν μέρες, πέρασαν μήνες, «γράψαμε» πάνω από 50.000 χλμ. – 52.855 για την ακρίβεια – και το Honda Insight δεν μας έχει απασχολήσει με τίποτε περισσότερο από το να το προμηθεύουμε με (λίγο) καύσιμο και να πραγματοποιούμε τις τακτικές εργασίες συντήρησής του. Η τελευταία μάλιστα ήταν το «μεγάλο» service που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις-χειρουργείο της κεντρικής αντιπροσωπείας στη Λεωφ. Αθηνών. Δεν έγινε τίποτε περισσότερο από ό,τι ορίζει το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου και το γεγονός αυτό έρχεται να τονίσει την παράδοση της Honda στον τομέα της αξιοπιστίας. Για το θέμα της οικονομίας, έχουμε μιλήσει πολλάκις. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, το Insight μας καταναλώνει λίγο πάνω από τα 5,0 λτ./100 χλμ. και καταλαβαίνει κανείς πως, αυτό μεταφράζεται σε περιορισμό του κόστους χρήσης. Στην καθημερινότητα
Η ευκολία χρήσης του Insight είναι χαρακτηριστική και το «πράσινο» αυτοκίνητό μας δεν παίζεται. Ειδικά μέσα στην κίνηση, είναι κανονικό αγχολυτικό. Τα paddles για τις επιλογές «σχέσεων» στο αυτόματο κιβώτιο είναι διασκεδαστικά ενίοτε, ενώ ιδιαίτερα βολικό είναι και το γεγονός πως, το Insight κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο. Λόγω της χαρακτηριστικής κλίσης της πίσω πόρτας, ενίοτε η ορατότητα προς τα πίσω δεν είναι η καλύτερη δυνατή, αλλά όχι σε βαθμό κακουργήματος. Σε κάθε περίπτωση, οι εσωτερικοί χώροι επαρκούν για τις ανάγκες 5 επιβατών, αν και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω είναι κάπως περιορισμένος. Όσοι το οδηγούν πάντως, έχουν να πουν πως τους ενοχλεί ένα και μόνο πράγμα: o αποχωρισμός τους από το αυτοκίνητο!

Στο πέρασμα του χρόνου
Κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας δεν έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα.

Έγινε τελικά η επίσκεψη στο συνεργείο για το τακτικό πρόγραμμα συντήρησης.

Μετά το βιολογικό καθαρισμό το εσωτερικό είναι σαν καινούργιο.

Τελικά, τα αμορτισέρ δε χρειάστηκαν αλλαγή.

Τι περιελάμβανε το service των 50.000 χλμ.
Αντικατάσταση λάδι κινητήρα 0W-20
Αλλαγή φίλτρου λαδιού
Αλλαγή λαδιού CVT
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή φίλτρου αέρος
Αλλαγή φίλτρου καμπίνας
Έλεγχος μπροστινών φώτων
Επιθεώρηση ακρόμπαρων και κρεμαγιέρας
Επιθεώρηση εξαρτημάτων ανάρτησης
Επιθεώρηση φούσκες ημιαξονίων
Επιθεώρηση των σωληνώσεων και γραμμών συστημάτων πέδησης συμπεριλαμβανομένου και του συστήματος VSA
Επιθεώρηση της στάθμης και της κατάστασης όλων των υγρών
Επιθεώρηση συστήματος καυσαερίων
Επιθεώρηση σωληνώσεων και των συνδέσμων τροφοδοσίας καυσίμου
Έλεγχος και ευθυγράμμιση δέσμης προβολέων

Εσωτερικό
Το φρεσκαρισμένο εσωτερικό του Insight (θυμίζουμε πως το είχαμε στείλει για βιολογικό καθαρισμό) κάνει ακόμα πιο ευχάριστη πλέον την παραμονή στο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση το φουτουριστικό μοτίβο του ταμπλό συνεχίζει να μας φτιάχνει τη διάθεση, όπως και το «παιχνίδι» με τη γραφική αναπαράσταση ανταμοιβής, όταν οδηγούμε σε οικολογικούς ρυθμούς. Πρόσφατα μάλιστα, καταφέραμε να ανθίσουμε όλα τα σχετικά λουλουδάκια. Στην πράξη, το σύστημα δουλεύει, αφού δεν είναι και λίγες οι φορές που πιάσαμε εαυτούς να αφήνουμε το γκάζι βλέποντας κάποιο λουλουδάκι να χάνει φύλλα, τονίζοντάς μας ότι οδηγούμε αντιοικολογικά. Η συναρμογή των σκληρών στην αφή πλαστικών μερών είναι αψεγάδιαστη και μετά από τόσα χλμ. που φαίνονται στο ηλεκτρονικό οδόμετρο, δεν έχουμε παρατηρήσει τριγμούς.

Περί Honda Insight
Με την ευκαιρία της επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις της κεντρικής αντιπροσωπείας μιλήσαμε με τον κ. Ευθύμη Γαγάνη, After Sales Manager της Honda, σχετικά με το Insight.

AT: Τι επισημαίνουν κυρίως οι πελάτες και πόσο ευχαριστημένοι δηλώνουν;
&&&&Ε.Γ: Οι πελάτες του Insight επισημαίνουν κυρίως την ευχρηστία, άνεση και οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Είναι κατά κύριο λόγο τεχνοκράτες ή οικολόγοι και η επιλογή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αποτελεί μία συνειδητή αγορά καθώς θέλουν να συμμετέχουν στη μείωση των εκπομπών του CO2. Μάλιστα, πολλοί από αυτούς προσπαθούν να οδηγούν οικονομικά προκειμένου να συμπληρώσουν όσο το δυνατό περισσότερα φύλλα στα δέντρο του ECO ASSIST που εμφανίζεται στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου στον πίνακα των οργάνων.

Α.Τ: Κατά πόσο διαφέρει η συντήρηση του Insight σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο ανάλογης κατηγορίας; &&&&
&&&&Ε.Γ: Δεν έχει καμία διαφορά στη συντήρηση το Insight σε σχέση με τα υπόλοιπα συμβατικά μοντέλα της Honda ή και με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Είναι και αυτό εφοδιασμένο με το σύστημα του service reminder system, το οποίο ενημερώνει τον οδηγό πότε πρέπει να επισκεφθεί το συνεργείο. Τo αυτοκίνητο από μόνο του ενημερώνει τον πελάτη με ένα συνδυασμό αριθμών και γραμμάτων στο ταμπλό για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη συντήρηση τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Α.Τ: Υπάρχουν στοιχεία για την αξιοπιστία του Insight και έχει καταγραφεί κάποιο αξιοσημείωτο συμβάν; &&&&
&&&&Ε.Γ: Το Honda Insight έχει ένα διετή κύκλο ζωής στην ελληνική αγορά και μέχρι στιγμής δεν έχει καταγραφεί κανένα αξιοσημείωτο συμβάν. Μάλιστα, είχαμε ενημέρωση από τη Honda UK ότι ένας κάτοχος Honda Insight διένυσε μέσα σε ένα χρόνο 400.000 χλμ απροβλημάτιστα και η μπαταρία του αυτοκίνητου ήταν στο 90% της απόδοσης της.
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL