ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To ανανεωμένο Audi A5 είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που εφοδιάζεται με νέο κινητήρα 1,8 TFSI.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ανανεωμένο Audi A5 είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής φίρμας που εφοδιάζεται με νέο κινητήρα 1,8 TFSI.

Λιγότεροι ρύποι και κατανάλωση

(29/12/2011)

Οι μηχανικοί της Audi προχώρησαν στην αναβάθμιση του υπάρχοντος υπερτροφοδοτούμενου 1.800άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού, με αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής του.

Στο αναβαθμισμένο μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων, τεχνολογίας TFSI, δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτίωση της απόδοσης του, με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Ο κινητήρας πλέον αποδίδει 10 ίππους περισσότερους (170 ίππους από 160 που ήταν μέχρι πρότινος). H ροπή εκτοξεύτηκε από τα 250Nm στα 320 Nm και είναι «διαθέσιμη» μεταξύ 1.400 και 3.700 στροφών ανά λεπτό. Οι παρεμβάσεις, συνολικά, είχαν σαν αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης στα 5,7 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να πληρούν τις προδιαγραφές Euro6 (CO2 134 γρ./χλμ στο Α5). Τέλος, το βάρος του μηχανικού συνόλου μειώθηκε κατά 3,5 κιλά. Πώς λειτουργεί

Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση απαιτούνται 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του μεσαίου κουπέ φτάνει τα 230 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση απαιτούνται 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του μεσαίου κουπέ φτάνει τα 230 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι αλλαγές στις οποίες προχώρησαν οι μηχανικοί της Audi είναι αρκετές και αφορούν στο σύνολο, σχεδόν, της λειτουργίας του κινητήρα. Η βασική καινοτομία του νέου κινητήρα είναι ότι, εκτός από τον κατά βάση άμεσο ψεκασμό, γίνεται και πιο πριν έμμεσος ψεκασμός. Το σύστημα ψύξης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και λειτουργεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή απόδοση. Πιο αναλυτικά, όταν ο κινητήρας είναι κρύος, το σύστημα μειώνει την εισαγωγή ψυκτικού υγρού, για τη γρηγορότερη προθέρμανση. Όταν ο κινητήρας αποκτήσει την κατάλληλη θερμοκρασία, το σύστημα αυξάνει τη ροή ψυκτικού υγρού, ώστε η θερμοκρασία να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνεται η απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας τις τριβές και την κατανάλωση. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων (Audi Valvelift). Η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στη κυλινδροκεφαλή η οποία υδροψύχεται, ώστε να μειώνεται η θερμοκρασία της και να «συντηρείται» σε χαμηλά επίπεδα. Η πίεση υπερπλήρωσης του turbo φτάνει στα 1,3 bar και ο νέος στροβιλοσυμπιεστής διαθέτει ηλεκτρονική βαλβίδα wastegate. Για τη μείωση των εσωτερικών τριβών χρησιμοποιήθηκε ειδική επίστρωση στα έμβολα και στα ελατήρια. Τέλος, η αντλία λαδιού είναι νέα και «ελέγχεται» με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Autotriti.gr
skoda