ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 37829 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, το νέο Panda δεν κατάφερε να πάρει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, όμως αυτό συνέβη γιατί το μοντέλο που δοκιμάστηκε είχε μόνο 2 αερόσακους και δεν διέθετε ESP, που πλέον παίζει ρόλο στις αξιολογήσεις του θεσμού. Στη χώρα μας, η αρχική έκδοση Pop του μοντέλου προσφέρεται με στάνταρ αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και αερόσακους κεφαλής.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θα γίνει το νέο Fiat Grande Panda πάλι best seller στην Ελλάδα;

After Sales Υπηρεσίες & Service Fiat: Πόσο ικανοποιημένοι δηλώνουν οι κάτοχοι;

Fiat 500e: Το πιο πολυτελές μίνι της αγοράς

Επικεφαλής Fiat: «Το Punto μπορεί να επιστρέψει ως ηλεκτρικό»

Fiat Coupe: Η «Ferrari» της Fiat ήταν ξαδερφάκι της Delta Integrale

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Opel Grandland hybrid | Μεγάλωσε σε διαστάσεις και τεχνολογία

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Micra 2010-2016

Δοκιμή Νέο Hyundai Inster: Ηλεκτρικό SUV πόλης με τιμή-πρόκληση

Δοκιμή Suzuki S-Cross 1,4 BoosterJet Hybrid | Τεχνολογικό Update