ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 37532 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, το νέο Panda δεν κατάφερε να πάρει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, όμως αυτό συνέβη γιατί το μοντέλο που δοκιμάστηκε είχε μόνο 2 αερόσακους και δεν διέθετε ESP, που πλέον παίζει ρόλο στις αξιολογήσεις του θεσμού. Στη χώρα μας, η αρχική έκδοση Pop του μοντέλου προσφέρεται με στάνταρ αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και αερόσακους κεφαλής.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαθέσιμο με 25.500 ευρώ το νέο Fiat 600 Hybrid με 136 άλογα

Επίσημο: Νέα υβριδικά Fiat που «καίνε» βιοκαύσιμο

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Λανσάρεται στην Ευρώπη το Fiat 500e με την υπογραφή του Giorgio Armani

Fiat 500 Hybrid ή ηλεκτρικό Fiat 500e;

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Opel Corsa Hybrid 136 PS, για οικονομία και επιδόσεις μαζί

Δοκιμή: Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό VW Golf με 150 ίππους