ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 37711 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, το νέο Panda δεν κατάφερε να πάρει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, όμως αυτό συνέβη γιατί το μοντέλο που δοκιμάστηκε είχε μόνο 2 αερόσακους και δεν διέθετε ESP, που πλέον παίζει ρόλο στις αξιολογήσεις του θεσμού. Στη χώρα μας, η αρχική έκδοση Pop του μοντέλου προσφέρεται με στάνταρ αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και αερόσακους κεφαλής.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat 500e: Το πιο πολυτελές μίνι της αγοράς

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 2007-

«Αγροτικό» Fiat Toro με στιλ από Citroen C3 & diesel μοτέρ 200 ίππων

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Peugeot e-3008 με 211 άλογα

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Toyota Urban Cruiser 2008-2016