Ευχάριστο, σταθερό και άνετο, το νέο Panda στο δρόμο θα ικανοποιήσει απόλυτα τις καθημερινές απαιτήσεις του οδηγού του.
Σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το αμάξωμα θα παρουσιάσει λογικές κλίσεις, χωρίς παράλληλα να εμφανίσει τάσεις αποσταθεροποίησης.
Παρόν για μια ακόμη φορά σε Panda το πρόγραμμα City, που «ελαφραίνει» το ηλεκτρικά βοηθούμενο τιμόνι, διευκολύνοντας στο παρκάρισμα.
Η τοποθέτηση του λεβιέ πάνω στην κεντρική κονσόλα, βολεύει ιδιαίτερα κατά τις αλλαγές των σχέσεων.
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από37527αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Οδική συμπεριφορά Η ευχαρίστηση του οδηγού του νέου Fiat Panda δεν προέρχεται μόνο από το ιδιαίτερα φιλόξενο και μοντέρνο σχεδιαστικά εσωτερικό, αλλά πολύ περισσότερο σε αυτό συμβάλλει και η οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου. Καταρχάς, το πρώτο που εκτιμά κανείς ιδίως στην κίνηση εντός πόλης, είναι η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που βολεύουν ιδιαίτερα στους ελιγμούς μέσα στην κίνηση. Στη συνέχεια και βγαίνοντας εκτός των τειχών της πόλης, το γνωστό πλαίσιο του 500 πάνω στο οποίο βασίζεται το Panda, αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά του και εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές. Εκεί, το μίνι μοντέλο της Fiat θα διατηρήσει την πορεία του ακόμη και σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς, με την υποστροφή να εμφανίζεται φυσιολογικά και να εξαλείφεται άμεσα από το Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (ESP). Κάποιες κλίσεις μόνο από το αμάξωμα, οι οποίες ωστόσο έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με πριν, αποκαλύπτουν τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
¶νεση
Παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση του νέου Panda διακρίνεται για την απορροφητικότητά της και την ικανότητά της στο να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να τις μεταφέρει στο εσωτερικό. Ακόμη και στην περίπτωση του ντιζελοκίνητου Panda όπου τα επιπλέον κιλά (+60) σε σχέση με το βενζινοκίνητο απαιτούν μια λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση, η ανάρτηση καταφέρνει να διαπερνά τις κακοτεχνίες και δεν ενοχλεί τους επιβάτες. Χαρακτηριστικό γνώρισμά της τέλος, αποτελεί και η αποτελεσματικότητά της στο να μη μεταφέρει θορύβους στην καμπίνα, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ καλό επίπεδο ποιότητας κύλισης.
Τιμόνι - Φρένα
Το τιμόνι του νέου Panda διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι τόσο ελαφρύ όσο χρειάζεται για ένα μοντέλο που θα κινηθεί εντός πόλης (ειδικά στο πρόγραμμα City). Εκτός πόλης, η πληροφόρηση και η ακρίβεια που λαμβάνει ο οδηγός βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα και συμβάλλουν στη γενικότερη αίσθηση ασφάλειας που αποκομίζει. Όσο για τα φρένα, οι μετρήσεις μας έδειξαν λογικές και κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας αποστάσεις ακινητοποίησης, χωρίς παράλληλα να εμφανιστεί κάποια κόπωση του συστήματος σε πολλαπλές ακινητοποιήσεις.