ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 37712 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Οδική συμπεριφορά
Η ευχαρίστηση του οδηγού του νέου Fiat Panda δεν προέρχεται μόνο από το ιδιαίτερα φιλόξενο και μοντέρνο σχεδιαστικά εσωτερικό, αλλά πολύ περισσότερο σε αυτό συμβάλλει και η οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου. Καταρχάς, το πρώτο που εκτιμά κανείς ιδίως στην κίνηση εντός πόλης, είναι η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που βολεύουν ιδιαίτερα στους ελιγμούς μέσα στην κίνηση. Στη συνέχεια και βγαίνοντας εκτός των τειχών της πόλης, το γνωστό πλαίσιο του 500 πάνω στο οποίο βασίζεται το Panda, αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά του και εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές. Εκεί, το μίνι μοντέλο της Fiat θα διατηρήσει την πορεία του ακόμη και σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς, με την υποστροφή να εμφανίζεται φυσιολογικά και να εξαλείφεται άμεσα από το Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (ESP). Κάποιες κλίσεις μόνο από το αμάξωμα, οι οποίες ωστόσο έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με πριν, αποκαλύπτουν τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

¶νεση
Παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση του νέου Panda διακρίνεται για την απορροφητικότητά της και την ικανότητά της στο να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να τις μεταφέρει στο εσωτερικό. Ακόμη και στην περίπτωση του ντιζελοκίνητου Panda όπου τα επιπλέον κιλά (+60) σε σχέση με το βενζινοκίνητο απαιτούν μια λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση, η ανάρτηση καταφέρνει να διαπερνά τις κακοτεχνίες και δεν ενοχλεί τους επιβάτες. Χαρακτηριστικό γνώρισμά της τέλος, αποτελεί και η αποτελεσματικότητά της στο να μη μεταφέρει θορύβους στην καμπίνα, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ καλό επίπεδο ποιότητας κύλισης.

Τιμόνι - Φρένα
Το τιμόνι του νέου Panda διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι τόσο ελαφρύ όσο χρειάζεται για ένα μοντέλο που θα κινηθεί εντός πόλης (ειδικά στο πρόγραμμα City). Εκτός πόλης, η πληροφόρηση και η ακρίβεια που λαμβάνει ο οδηγός βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα και συμβάλλουν στη γενικότερη αίσθηση ασφάλειας που αποκομίζει. Όσο για τα φρένα, οι μετρήσεις μας έδειξαν λογικές και κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας αποστάσεις ακινητοποίησης, χωρίς παράλληλα να εμφανιστεί κάποια κόπωση του συστήματος σε πολλαπλές ακινητοποιήσεις.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat 500e: Το πιο πολυτελές μίνι της αγοράς

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 2007-

«Αγροτικό» Fiat Toro με στιλ από Citroen C3 & diesel μοτέρ 200 ίππων

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Peugeot e-3008 με 211 άλογα

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Toyota Urban Cruiser 2008-2016