ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
Διαβάστηκε από 37714 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Τα δύο νέα Panda που είχαμε στη διάθεσή μας για την πρώτη δοκιμή του μοντέλου, φορούσαν τους δύο πιο ενδιαφέροντες από τους διαθέσιμους κινητήρες. Από τη μια, την πλευρά της βενζίνης εκπροσώπησε ο νέος TwinAir κινητήρας, με τα μόλις 875 κ.εκ. χωρητικότητας, τους 2 κυλίνδρους και το τούρμπο, που έχουμε γνωρίσει στο Fiat 500. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την αυξημένη του ισχύ (85 ίππους) και παράλληλα, τους πολύ χαμηλούς ρύπους (99 γρ./χλμ.). Στην πράξη, ο TwinAir εμφανίζει μια μικρή ραθυμία στις χαμηλές στροφές, όμως ζωντανεύει ιδιαίτερα στις μεσαίες εμφανίζοντας εκεί πολύ καλό τράβηγμα και προθυμία στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στις επιδόσεις, τόσο στις μετρήσεις μας από στάση, όσο και σε αυτές εν κινήσει, το βενζινοκίνητο Panda εμφάνισε πολύ γρήγορα νούμερα για τα δεδομένα της κατηγορίας, κλέβοντας τις εντυπώσεις. H πλευρά του diesel τώρα, εκπροσωπείται από ένα από τα κορυφαία μοτέρ μικρής χωρητικότητας (1,3 λίτρων) του είδους, τον Multijet II της Fiat στην έκδοση των 75 ίππων. Ο πετρελαιοκινητήρας αυτός μας κέρδισε σχεδόν στο απόλυτο με τη «γεμάτη» ροπή του από τις χαμηλές κιόλας στροφές και σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, με την ευκολία του στο να ανεβάσει απόδοση όποτε ο οδηγός το θελήσει. Στο πεδίο των μετρήσεων, οι ρεπρίζ του μοτέρ αυτού είναι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας και συμβάλλουν στην πραγματοποίηση ενός άνετου ταξιδιού στον ανοικτό δρόμο.

Κατανάλωση - Θόρυβος
Στο κομμάτι της κατανάλωσης καυσίμου, ο TwinAir βενζινοκινητήρας με το στάνταρ Σύστημα Start/Stop, παρουσιάζει λογικές απαιτήσεις σε καύσιμο με βάση την ισχύ του, ειδικά δε στην περίπτωση επιλογής του προγράμματος ECO, που μειώνει τη ροπή και την ισχύ. Εδώ όμως, πρωταθλητής οικονομίας αναδεικνύεται ο Multijet πετρελαιοκινητήρας – και αυτός με σύστημα Start/Stop, η μέση κατανάλωση του οποίου με βάση τα όσα μας έδειξε το trip computer, δεν ξεπέρασε τα 4,5 λτ./100 χλμ., ακόμη και συνθήκες έντονης πίεσης. Στον τομέα του θορύβου, ο TwinAir πάνω από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας του θα κάνει αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό, ενώ και στο ρελαντί δεν θα αποφευχθούν κάποιοι μικροκραδασμοί. Ο Multijet από την άλλη, εμφανίζεται πιο ήσυχος σε λειτουργία, με αποτέλεσμα συχνά ο οδηγός να μην αντιλαμβάνεται ότι οδηγεί diesel.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat 500e: Το πιο πολυτελές μίνι της αγοράς

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 2007-

«Αγροτικό» Fiat Toro με στιλ από Citroen C3 & diesel μοτέρ 200 ίππων

Πόσο μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Fiat 600; (πραγματική μέτρηση)

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

To Fiat 500 θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Peugeot e-3008 με 211 άλογα

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Toyota Urban Cruiser 2008-2016