ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Ηοnda Insight 1,3 IMA αποτελεί τον δικό μας αξιόμαχο συνεργάτη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Ηοnda Insight 1,3 IMA αποτελεί τον δικό μας αξιόμαχο συνεργάτη.

Ηοnda Insight 1,3 IMA - Αξιόμαχος συνεργάτης

(7/3/2012)

Το Ιnsight παραμένει στο στόλο των αυτοκινήτων δοκιμών διαρκείας του Auto Tρίτη εδώ και δύο χρόνια περίπου αποδεικνύοντας ότι η αξιοπιστία είναι συνώνυμο της ιαπωνικής εταιρείας.

+Κατανάλωση, λειτουργία Start/stop, άνεση, ποιότητα φινιρίσματος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



-Ορατότητα προς τα πίσω, ωφέλιμο πλάτος πίσω και αέρας για τα κεφάλια

Πέραν της τακτικής συντήρησης, ουδεμία άλλη σκοτούρα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι μέσα σε δύο χρόνια που το Auto Τρίτη μετακινείται με το Honda Insight 1,3 ΙΜΑ, έχοντας πραγματοποιήσει 54.062 χιλιόμετρα σε απαιτητικές συνθήκες οδήγησης, δεν μας προβλημάτισε τίποτε άλλο. Πριν από λίγο καιρό το αυτοκίνητο πραγματοποίησε το προβλεπόμενο service στις εγκαταστάσεις της Honda, χωρίς να παρουσιάσει την παραμικρή φθορά. ΚαθΆ όλη τη διάρκεια της συμβίωσης μας μαζί του, το Insight παραμένει απροβλημάτιστο, χωρίς σημάδια κόπωσης και φθοράς, με μοναδική εξαίρεση την απόδοση των αμορτισέρ.

Ευκολία κινήσεων
Η ευκολία που προσφέρει το Insight κατά την χρήση του θα εκτιμηθεί από τον οδηγό του. Τα paddles για τις επιλογές «σχέσεων» στο αυτόματο κιβώτιο είναι διασκεδαστικά ενίοτε, ενώ ιδιαίτερα βολικό είναι και το γεγονός πως, το Insight κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο. Οι εσωτερικοί του χώροι επαρκούν για τις ανάγκες 5 επιβατών, αν και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω είναι κάπως περιορισμένος. H τεχνολογία που ενσωματώνει το υβριδικό μοντέλο διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 5,5-5,8 λτ. /100 χλμ.

Εσωτερικό
Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου παραμένει σε πολύ κατάσταση χωρίς ιδιαίτερες φθορές και με παντελή απουσία τριγμών. ΚατΆ τα άλλα, η ευχάριστη και μοντέρνα σχεδίαση του εσωτερικού καθιστά τις μετακινήσεις απολαυστικές, αφού το φουτουριστικό μοτίβο του ταμπλό συνεχίζει να μας φτιάχνει τη διάθεση.

Στο πέρασμα του χρόνου
-Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,5-5,8 λτ./100 χλμ..
-Πραγματοποιήθηκε το πρώτο μεγάλο σέρβις
-Το εσωτερικό παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση, ενώ δεν παρατηρούνται &&&& τριγμοί

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.339
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
98/5.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
121/4.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,2
60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.)
7
80-120 χλμ./ώρα με με kickdown (δλ.)
9,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
186
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
4,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
101
Βάρος (κιλά)
1.226
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
TCS/ESP
σ/σ
Αερόσακος οδ./συνοδ.
σ/σ
Αερόσακοι πλευρ./οροφής
σ/σ
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
σ
Υποβοήθηση τιμονιού
σ
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω
σ/σ
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
σ
Κλιματισμός
σ
Ηχοσύστημα
π
Ζάντες αλουμινίου
π
Τιμή από (ευρώ)
19.900 (S)
σσ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Mercedes
INTERSTAR