ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Civic 1,8
Διαβάστηκε από 39226 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του νέου Honda Civic προσφέρεται και πάλι ως κορυφαία επιλογή ο ατμοσφαιρικός 1.800άρης i-VTEC κινητήρας, με ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη στους 142 ίππους. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το νέο Civic προσφέρει καλύτερες επιδόσεις για περισσότερη άνεση στο ταξίδι, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου δεν είναι αυξημένη κατά πολύ σε σχέση με το μοντέλο των 1,4 λίτρων. Στις μετρήσεις μας, το νέο Civic 1,8 εμφάνισε επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του προηγούμενου μοντέλου, βοηθούμενο και από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχετικά αραιής κλιμάκωσης. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος, ότι όπως και στο μοτέρ των 1,4 λίτρων, έτσι και σε αυτό των 1,8 λίτρων, το σύστημα Idle Stop του κινητήρα είναι παρόν, ξεχωρίζοντας για την πολύ καλή και συνάμα, αθόρυβη λειτουργία του.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι τιμές του ανανεωμένου Honda HR-V στην Ελλάδα

Δοκιμή: Honda e:Νy1 | Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα

Αυτό είναι το ανανεωμένο Honda HR-V

Η Honda φέρνει διάδοχο του NSX το 2027!

Πού χάνει και πού κερδίζει το best-seller της Honda

Saracakis Leasing: Πουλάει τα Honda ακριβότερα από τις άλλες μάρκες

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel

Δοκιμή: Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ με 421 PS