ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας-Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 39331 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Η πλέον εμπορική επιλογή στη γκάμα κινητήρων του νέου Honda Civic, αναμένεται και πάλι να είναι αυτή του ατμοσφαιρικού 1.400άρη βενζινοκινητήρα i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Η ονομαστική απόδοση του μοτέρ αυτού παραμένει μεν στους 100 ίππους, όμως λόγω επιμέρους βελτιώσεων σε κινητήρα και κιβώτιο (μηχανικό 6 σχέσεων), η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129 γρ./χλμ. (στάνταρ σύστημα Idle Stop). Όπως όλοι οι κινητήρες VTEC της Honda, έτσι και αυτός στην πράξη διακρίνεται και πάλι για την ευστροφία του σε ένα μεγάλος εύρος λειτουργίας του (έως και τις 6.500 σ.α.λ.), παρότι το σχετικά μακρύ κιβώτιο, στερεί το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις. Τα νούμερα ωστόσο στις μετρήσεις μας, έδειξαν παραπλήσιους χρόνους επιδόσεων με αυτούς του προηγούμενου Civic με το ίδιο μοτέρ. Εκεί πάντως όπου υπάρχει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πριν, είναι στον τομέα του θορύβου ειδικά στο υψηλό φάσμα περιστροφής του κινητήρα, αφού το νέο Civic παρουσιάζεται σαφώς πιο «ήσυχο».
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσημο: Honda και Nissan σε επαφές για συγχώνευση!

Η Honda με teaser μας έδωσε γεύση των νέων της ηλεκτρικών μοντέλων

Honda: Επενδύει για εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης

Η Honda επιβεβαίωσε την έλευση του νέου Prelude

Honda: Nέα επίδειξη γραμμής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Οι τιμές του ανανεωμένου Honda HR-V στην Ελλάδα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Νέο MG ZS, μεγαλύτερο και μόνο υβριδικό

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel