Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας-Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 39053 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Η πλέον εμπορική επιλογή στη γκάμα κινητήρων του νέου Honda Civic, αναμένεται και πάλι να είναι αυτή του ατμοσφαιρικού 1.400άρη βενζινοκινητήρα i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Η ονομαστική απόδοση του μοτέρ αυτού παραμένει μεν στους 100 ίππους, όμως λόγω επιμέρους βελτιώσεων σε κινητήρα και κιβώτιο (μηχανικό 6 σχέσεων), η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129 γρ./χλμ. (στάνταρ σύστημα Idle Stop). Όπως όλοι οι κινητήρες VTEC της Honda, έτσι και αυτός στην πράξη διακρίνεται και πάλι για την ευστροφία του σε ένα μεγάλος εύρος λειτουργίας του (έως και τις 6.500 σ.α.λ.), παρότι το σχετικά μακρύ κιβώτιο, στερεί το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις. Τα νούμερα ωστόσο στις μετρήσεις μας, έδειξαν παραπλήσιους χρόνους επιδόσεων με αυτούς του προηγούμενου Civic με το ίδιο μοτέρ. Εκεί πάντως όπου υπάρχει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πριν, είναι στον τομέα του θορύβου ειδικά στο υψηλό φάσμα περιστροφής του κινητήρα, αφού το νέο Civic παρουσιάζεται σαφώς πιο «ήσυχο».
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτό είναι το ανανεωμένο Honda HR-V

Η Honda φέρνει διάδοχο του NSX το 2027!

Πού χάνει και πού κερδίζει το best-seller της Honda

Saracakis Leasing: Πουλάει τα Honda ακριβότερα από τις άλλες μάρκες

Έτσι παρκάρουν τα S2000 στα υπόγεια parking

Βγαίνει στο σφυρί το θρυλικό Honda NSX του Ayrton Senna

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS