ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας-Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 39516 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Η πλέον εμπορική επιλογή στη γκάμα κινητήρων του νέου Honda Civic, αναμένεται και πάλι να είναι αυτή του ατμοσφαιρικού 1.400άρη βενζινοκινητήρα i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Η ονομαστική απόδοση του μοτέρ αυτού παραμένει μεν στους 100 ίππους, όμως λόγω επιμέρους βελτιώσεων σε κινητήρα και κιβώτιο (μηχανικό 6 σχέσεων), η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129 γρ./χλμ. (στάνταρ σύστημα Idle Stop). Όπως όλοι οι κινητήρες VTEC της Honda, έτσι και αυτός στην πράξη διακρίνεται και πάλι για την ευστροφία του σε ένα μεγάλος εύρος λειτουργίας του (έως και τις 6.500 σ.α.λ.), παρότι το σχετικά μακρύ κιβώτιο, στερεί το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις. Τα νούμερα ωστόσο στις μετρήσεις μας, έδειξαν παραπλήσιους χρόνους επιδόσεων με αυτούς του προηγούμενου Civic με το ίδιο μοτέρ. Εκεί πάντως όπου υπάρχει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πριν, είναι στον τομέα του θορύβου ειδικά στο υψηλό φάσμα περιστροφής του κινητήρα, αφού το νέο Civic παρουσιάζεται σαφώς πιο «ήσυχο».
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το νέο Honda 0 εμφανίστηκε δημόσια σε μορφή παραγωγής!

After Sales Υπηρεσίες & Service Honda: Πόσο ικανοποιημένοι δηλώνουν οι κάτοχοι;

Πόσο καλό είναι το υβριδικό Honda Jazz σύμφωνα με τα όργανα μέτρησης;

Honda HR-V: Είναι το οικογενειακό SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη

Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda HR-V | Φουλ της οικονομίας

Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη δοκιμή Skoda Superb: Diesel με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο

Δοκιμή: Νέο Subaru Forester e-Boxer | 4κίνητο & αυτόματο με 136 PS

Δοκιμή: CUPRA Tavascan VZ | «Επιβλητικό » SUV με 340 PS & 0-100 σε 5,4 δλ.

Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή