Ο γνωστός και δοκιμασμένος i-VTEC κινητήρας των 1,4 λίτρων συνεχίζει και στο νέο Civic, παρέχοντας καλές επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση.
Κινητήρας-Επιδόσεις
Διαβάστηκε από39331αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Η πλέον εμπορική επιλογή στη γκάμα κινητήρων του νέου Honda Civic, αναμένεται και πάλι να είναι αυτή του ατμοσφαιρικού 1.400άρη βενζινοκινητήρα i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Η ονομαστική απόδοση του μοτέρ αυτού παραμένει μεν στους 100 ίππους, όμως λόγω επιμέρους βελτιώσεων σε κινητήρα και κιβώτιο (μηχανικό 6 σχέσεων), η κατανάλωση έχει μειωθεί στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 129 γρ./χλμ. (στάνταρ σύστημα Idle Stop). Όπως όλοι οι κινητήρες VTEC της Honda, έτσι και αυτός στην πράξη διακρίνεται και πάλι για την ευστροφία του σε ένα μεγάλος εύρος λειτουργίας του (έως και τις 6.500 σ.α.λ.), παρότι το σχετικά μακρύ κιβώτιο, στερεί το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις. Τα νούμερα ωστόσο στις μετρήσεις μας, έδειξαν παραπλήσιους χρόνους επιδόσεων με αυτούς του προηγούμενου Civic με το ίδιο μοτέρ. Εκεί πάντως όπου υπάρχει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πριν, είναι στον τομέα του θορύβου ειδικά στο υψηλό φάσμα περιστροφής του κινητήρα, αφού το νέο Civic παρουσιάζεται σαφώς πιο «ήσυχο».