Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 39054 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη νέα γενιά του Civic η Honda διατήρησε το ίδιο προσθιοκίνητο πλαίσιο και την ίδια ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με αυτά του προηγούμενου. Υπάρχουν όμως αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις κυρίως στην πίσω ανάρτηση, που έχουν φέρει πλέον την απαιτούμενη άνεση, χωρίς παράλληλα να χάνεται ο οδικός δυναμισμός του μικρομεσαίου Honda. Και πέρα από τις επεμβάσεις στην ανάρτηση, έχει βελτιωθεί κατά 25% η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι έχει αποκτήσει ηλεκτρική υποβοήθηση, σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής. Στην πράξη, το νέο Civic έχει κερδίσει σημαντικά σε άνεση, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την απόσβεση των ανωμαλιών και στο πόσες από αυτές μεταφέρονται στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η ανάρτηση παραμένει σφιχτή και δεν αφήνει το αυτοκίνητο να εμφανίσει ενοχλητικές μετατοπίσεις ή να χάσει την κατευθυντικότητά του σε μια πιο απαιτητική διαδρομή. Μάλιστα εκεί, ο πίσω άξονας εμφανίζεται πολύ πιο προοδευτικός στις αντιδράσεις του και βοηθά το Civic να παραμείνει στην πορεία του, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις. Τελικά, το μόνο που θα λείψει από τους παραδοσιακούς είναι η περισσότερη και πιο «μεστή» αίσθηση από την υποβοήθηση στις στροφές, αν και το τιμόνι παραμένει γρήγορο και με λιγότερες από τον ανταγωνισμό, στροφές απΆ άκρη σε άκρη.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτό είναι το ανανεωμένο Honda HR-V

Η Honda φέρνει διάδοχο του NSX το 2027!

Πού χάνει και πού κερδίζει το best-seller της Honda

Saracakis Leasing: Πουλάει τα Honda ακριβότερα από τις άλλες μάρκες

Έτσι παρκάρουν τα S2000 στα υπόγεια parking

Βγαίνει στο σφυρί το θρυλικό Honda NSX του Ayrton Senna

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS

Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS