ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 39517 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη νέα γενιά του Civic η Honda διατήρησε το ίδιο προσθιοκίνητο πλαίσιο και την ίδια ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με αυτά του προηγούμενου. Υπάρχουν όμως αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις κυρίως στην πίσω ανάρτηση, που έχουν φέρει πλέον την απαιτούμενη άνεση, χωρίς παράλληλα να χάνεται ο οδικός δυναμισμός του μικρομεσαίου Honda. Και πέρα από τις επεμβάσεις στην ανάρτηση, έχει βελτιωθεί κατά 25% η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι έχει αποκτήσει ηλεκτρική υποβοήθηση, σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής. Στην πράξη, το νέο Civic έχει κερδίσει σημαντικά σε άνεση, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την απόσβεση των ανωμαλιών και στο πόσες από αυτές μεταφέρονται στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η ανάρτηση παραμένει σφιχτή και δεν αφήνει το αυτοκίνητο να εμφανίσει ενοχλητικές μετατοπίσεις ή να χάσει την κατευθυντικότητά του σε μια πιο απαιτητική διαδρομή. Μάλιστα εκεί, ο πίσω άξονας εμφανίζεται πολύ πιο προοδευτικός στις αντιδράσεις του και βοηθά το Civic να παραμείνει στην πορεία του, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις. Τελικά, το μόνο που θα λείψει από τους παραδοσιακούς είναι η περισσότερη και πιο «μεστή» αίσθηση από την υποβοήθηση στις στροφές, αν και το τιμόνι παραμένει γρήγορο και με λιγότερες από τον ανταγωνισμό, στροφές απΆ άκρη σε άκρη.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το νέο Honda 0 εμφανίστηκε δημόσια σε μορφή παραγωγής!

After Sales Υπηρεσίες & Service Honda: Πόσο ικανοποιημένοι δηλώνουν οι κάτοχοι;

Πόσο καλό είναι το υβριδικό Honda Jazz σύμφωνα με τα όργανα μέτρησης;

Honda HR-V: Είναι το οικογενειακό SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη

Δοκιμή: Ανανεωμένο Honda HR-V | Φουλ της οικονομίας

Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη δοκιμή Skoda Superb: Diesel με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο

Δοκιμή: Νέο Subaru Forester e-Boxer | 4κίνητο & αυτόματο με 136 PS

Δοκιμή: CUPRA Tavascan VZ | «Επιβλητικό » SUV με 340 PS & 0-100 σε 5,4 δλ.

Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή