Εντυπωσιακή βελτίωση σε άνεση και ποιότητα κύλισης, με τα επίπεδα να κοντράρουν πλέον τις premium προτάσεις.
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από39334αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη νέα γενιά του Civic η Honda διατήρησε το ίδιο προσθιοκίνητο πλαίσιο και την ίδια ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος άξονας πίσω) με αυτά του προηγούμενου. Υπάρχουν όμως αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις κυρίως στην πίσω ανάρτηση, που έχουν φέρει πλέον την απαιτούμενη άνεση, χωρίς παράλληλα να χάνεται ο οδικός δυναμισμός του μικρομεσαίου Honda. Και πέρα από τις επεμβάσεις στην ανάρτηση, έχει βελτιωθεί κατά 25% η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι έχει αποκτήσει ηλεκτρική υποβοήθηση, σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής. Στην πράξη, το νέο Civic έχει κερδίσει σημαντικά σε άνεση, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την απόσβεση των ανωμαλιών και στο πόσες από αυτές μεταφέρονται στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η ανάρτηση παραμένει σφιχτή και δεν αφήνει το αυτοκίνητο να εμφανίσει ενοχλητικές μετατοπίσεις ή να χάσει την κατευθυντικότητά του σε μια πιο απαιτητική διαδρομή. Μάλιστα εκεί, ο πίσω άξονας εμφανίζεται πολύ πιο προοδευτικός στις αντιδράσεις του και βοηθά το Civic να παραμείνει στην πορεία του, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις. Τελικά, το μόνο που θα λείψει από τους παραδοσιακούς είναι η περισσότερη και πιο «μεστή» αίσθηση από την υποβοήθηση στις στροφές, αν και το τιμόνι παραμένει γρήγορο και με λιγότερες από τον ανταγωνισμό, στροφές απΆ άκρη σε άκρη.