ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Civic 1,8
Διαβάστηκε από 39326 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του νέου Honda Civic προσφέρεται και πάλι ως κορυφαία επιλογή ο ατμοσφαιρικός 1.800άρης i-VTEC κινητήρας, με ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη στους 142 ίππους. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το νέο Civic προσφέρει καλύτερες επιδόσεις για περισσότερη άνεση στο ταξίδι, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου δεν είναι αυξημένη κατά πολύ σε σχέση με το μοντέλο των 1,4 λίτρων. Στις μετρήσεις μας, το νέο Civic 1,8 εμφάνισε επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του προηγούμενου μοντέλου, βοηθούμενο και από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχετικά αραιής κλιμάκωσης. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος, ότι όπως και στο μοτέρ των 1,4 λίτρων, έτσι και σε αυτό των 1,8 λίτρων, το σύστημα Idle Stop του κινητήρα είναι παρόν, ξεχωρίζοντας για την πολύ καλή και συνάμα, αθόρυβη λειτουργία του.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσημο: Honda και Nissan σε επαφές για συγχώνευση!

Η Honda με teaser μας έδωσε γεύση των νέων της ηλεκτρικών μοντέλων

Honda: Επενδύει για εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης

Η Honda επιβεβαίωσε την έλευση του νέου Prelude

Honda: Nέα επίδειξη γραμμής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Οι τιμές του ανανεωμένου Honda HR-V στην Ελλάδα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Νέο MG ZS, μεγαλύτερο και μόνο υβριδικό

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS

Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel