ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Civic 1,8
Διαβάστηκε από 39424 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2012
Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων του νέου Honda Civic προσφέρεται και πάλι ως κορυφαία επιλογή ο ατμοσφαιρικός 1.800άρης i-VTEC κινητήρας, με ελαφρώς αυξημένη ιπποδύναμη στους 142 ίππους. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το νέο Civic προσφέρει καλύτερες επιδόσεις για περισσότερη άνεση στο ταξίδι, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου δεν είναι αυξημένη κατά πολύ σε σχέση με το μοντέλο των 1,4 λίτρων. Στις μετρήσεις μας, το νέο Civic 1,8 εμφάνισε επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές του προηγούμενου μοντέλου, βοηθούμενο και από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχετικά αραιής κλιμάκωσης. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος, ότι όπως και στο μοτέρ των 1,4 λίτρων, έτσι και σε αυτό των 1,8 λίτρων, το σύστημα Idle Stop του κινητήρα είναι παρόν, ξεχωρίζοντας για την πολύ καλή και συνάμα, αθόρυβη λειτουργία του.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Νέο Civic: Και μοντέρνο, και φουτουριστικό!
» Κινητήρας-Επιδόσεις
» Εσωτερικό-ποιότητα-εργονομία
» Χώροι-Πρακτικότητα
» Στο δρόμο
» Νέο Civic 1,8
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το υβριδικό Honda Jazz σύμφωνα με τα όργανα μέτρησης;

H Honda δεν κλείνει την πόρτα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Type R

Η Honda έφτιαξε το πρώτο «GPS» σε αυτοκίνητο πριν από 44 χρόνια (+Vid)

Afeela 1: Το πρώτο αυτοκίνητο της Sony κοστίζει από 87 χιλιάρικα!

Δοκιμή Honda Civic Type R με 329 PS

To Honda Civic Τype R με το πακέτο «Group B» της Mugen

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mercedes A 250 e Plug-in με 218 άλογα

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel

Full αξιολόγηση του Opel Mokka από το Test Center του AutoΤρίτη