Το «γνώριμο» Clio, μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αποκτά ακόμη ένα ατού, αυτό του ντιζελοκινητήρα των 1,5 λίτρων.
O υπερτροφοδοτούμενος ντίζελ κινητήρας των 1.461 κ.εκ. προσδίδει στο αμάξωμα των 1.210 κιλών αξιοζήλευτες επιδόσεις.
Δοκιμή: Renault Clio 1,5 dCi
Διαβάστηκε από32752αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2012
Ο ιδανικός συνδυασμός! Με τον 1.500αρη πετρελαιοκινητήρα των 105 ίππων, το μικρό γαλλικό μοντέλο αποκτά …φτερά, με μέση κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ.
Το «γνώριμο» Clio, μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αποκτά ακόμη ένα ατού, αυτό του ντιζελοκινητήρα των 1,5 λίτρων. Πιο αναλυτικά, ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος σε δύο διαφορετικές εκδοχές, με 90 και 105 ίππους (στην πρώτη περίπτωση εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και στη δεύτερη με 6 σχέσεων). Οι τιμές του γαλλικού μοντέλου ξεκινούν από τα 13.790 ευρώ, για την 3θυρη έκδοση More των 90 ίππων (με την έκπτωση της Renault των 1.000 ευρώ). Όσον αφορά στο μοντέλο της δοκιμής μας, πρόκειται για την 5θυρη εκδοχή του Clio 1,5 dCi Dynamic των 105 ίππων. Η τιμή της τοποθετείται στα 15.990 ευρώ (με 1.000 ευρώ έκπτωση) και με το όφελος της απόσυρσης μπορεί να φτάσει στα 14.794 ευρώ, παραμένοντας «αλμυρή». Ωστόσο, ο στάνταρ εξοπλισμος βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με την απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα να αφήνει τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις.
+ Επιδόσεις, κατανάλωση, απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι, άνεση
- Αλμυρή τιμή