O υπερτροφοδοτούμενος ντίζελ κινητήρας των 1.461 κ.εκ. προσδίδει στο αμάξωμα των 1.210 κιλών αξιοζήλευτες επιδόσεις.
Κινητήρας: Το «απογειώνει» χωρίς να καίει
Διαβάστηκε από32810αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2012
Το 1,5 dCi μηχανικό σύνολο του Clio, με άμεσο ψεκασμό και turbo, αποδίδει 105 ίππους και 240 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη, ο πετρελαιοκινητήρας παίρνει τα εύσημα για την πολιτισμένη λειτουργία του και φυσικά, για την απόδοσή του. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε, όπου τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση έρχονται σε 9,9 δλ., ενώ αξιόλογες είναι και οι ρεπρίζ του αυτοκινήτου, όπως μπορείτε να δείτε και στον σχετικό πίνακα. Σε αυτό βοηθά και το αρκετά καλό σε κλιμάκωση 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο παρουσιάζει αρκετά καλή αίσθηση. Φυσικά, οι άξιες λόγου επιδόσεις δεν «κοστίζουν», καθώς η μικτή κατανάλωση του αυτοκινήτου περιορίζεται μόλις στα 4,2 λτ./ 100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 110 γρ./χλμ. (βάσει των εργοστασιακών μετρήσεων). Από πλευράς θορύβου και κραδασμών, οι επιβαίνοντες δε θα προβληματιστούν σε καμία περίπτωση.