Το νέο Accord θα διατίθεται, μεταξύ άλλων, σε μία εξελιγμένη plug in υβριδική εκδοχή.
Νέο Honda Accord
Η Honda παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του νέου «Αμερικάνικου» Accord, που θα λανσαριστεί εντός των επόμενων μηνών, ενώ θα παράγεται σε σεντάν και κουπέ διαμορφώσεις.
Κρίνοντας από την εξωτερική εμφάνιση, πρόκειται για το πιο σμιλεμένο Accord στην ιστορία του μοντέλου. Ο στόχος των σχεδιαστών ήταν να ενισχύσουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα να του προσδώσουν έναν premium «αέρα» και μία γραμμή που θα αντέξει στο χρόνο. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι το πιο καλλίγραμμο και δυναμικό Accord που βγήκε ποτέ» δηλώνει ο Vicki Poponi, βοηθός αντιπρόεδρος προϊοντικού σχεδιασμού της Honda Αμερικής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακολουθώντας το... πνεύμα της εταιρίας, η ένατη γενιά του Accord έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τον άνθρωπο, από μέσα προς τα έξω. Έξυπνες θήκες για μικροαντικείμενα και ένας μελετημένος εσωτερικός σχεδιασμός επιτρέπουν την ανετότερη μεταφορά επιβατών, τόσο στη σεντάν, όσο και στην κουπέ έκδοση. Αυξημένο σε χωρητικότητα είναι και το διαμέρισμα των αποσκευών, παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις του οχήματος έχουν μειωθεί, με στόχο τη δημιουργία ενός πιο σπορτιφ χαρακτήρα και την ευκολότερη εύρεση θέσης στάθμευσης.
Εικόνες από το εσωτερικό δεν έχουν δημοσιευτεί, η εταιρία όμως πρόκειται να το εφοδιάσει με το νέο της ολοκληρωμένο σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας, HondaLink. Αυτό προσφέρει σύνδεση με smartphone, πρόσβαση στο internet και διάφορες άλλες προηγμένες λειτουργίες.
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα, έχουν ανακοινωθεί τρεις κινητήρες. Η βασική έκδοση του Accord θα εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ 2,4 λίτρων, απόδοσης 184 ίππων και ροπής 240 Nm. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, ακολουθεί ένα σύνολο V6, 3,5 λίτρων, με απόδοση 314 ίππων και ροπή 359 Nm. Τέλος, διαθέσιμη θα είναι και μία plug in υβριδική έκδοση, που θα συνδυάζει ένα δίλιτρο συμβατικό κινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων και ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου 6kWh.
Το υβριδικό Accord θα χρησιμοποιεί για τις ανάγκες της κίνησης ένα κιβώτιο E-CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Η αυτονομία του σε αμιγώς ηλεκτρική διαμόρφωση θα κυμαίνεται από 16 έως 24 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που θα επιτυγχάνει έτσι, θα αγγίζει τα 100 χλμ./ώρα. Η διάρκεια ανεφοδιασμού του συσσωρευτή, σε οικιακή παροχή 240V, δεν θα απαιτεί φόρτιση πάνω από 1,5 ώρ