
Έχει 20 παραπάνω άλογα και προσπερνάει 2 δλ. πιο γρήγορα από το προηγούμενο.
Η μπαταρία βελτιώθηκε (+4,8 kWh) και τώρα βγάζει 45 χλμ. παραπάνω χλμ..
Είναι κορυφαίο σε κατανάλωση στην κατηγορία του (καίει 16 kWh/100 χλμ.).
autotriti team
Προσπερνάει 2 δλ. πιο γρήγορα από το Mokka e
Στο πλαίσιο της ανανέωσης του Opel Mokka η ηλεκτρική έκδοση, που έβγαλε το «e» από την ονομασία και το αντικατέστησε με το «Electric», απέκτησε αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης. Έτσι, μια από τις σημαντικότερες διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο Mokka e των 136 ίππων είναι η αύξηση της απόδοσης στους 156 ίππους, κάτι που δίνει περισσότερη «ζωντάνια» και καλύτερες επιδόσεις. Συγκεκριμένα, το Mokka Electric είναι πιο γρήγορο σε όλες τις μετρήσεις σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ ενδεικτικό της βελτίωσης των επιδόσεων είναι το γεγονός πως προσπερνάει πιο γρήγορα κατά 1,8 δλ. (ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ.).
Με 45 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία (320 χλμ.)
Εκτός από τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, το Mokka Electric διαθέτει βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας και μεγαλύτερη μπαταρία. Συγκεκριμένα, η μπαταρία αυξήθηκε στις 54 kWh (σ.σ. από 50 kWh) και αύξησε και την ωφέλιμη χωρητικότητά της στις 50,8 kWh (σ.σ. από 46 kWh), έχει δηλαδή 4,8 kWh περισσότερο ενεργειακό περιεχόμενο σε σχέση με πριν. Έτσι, η μέση πραγματική αυτονομία αυξήθηκε κατά 45 χλμ., φτάνοντας τα 320 χλμ. συνολικά σε σχέση με τα 270 χλμ. του Mokka e.
Κορυφαίο σε κατανάλωση στην κατηγορία του
Η βελτίωση στην αποδοτικότητα του ανανεωμένου Opel Mokka Electric επιβεβαιώνεται στο κομμάτι των μετρήσεων κατανάλωσης, με το γερμανικό μοντέλο να προσφέρει την καλύτερη επίδοση μεταξύ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της ίδιας κατηγορίας. Συγκεκριμένα, το Opel Mokka Electric καταναλώνει 16 kWh/100 χλμ. εξ ου και η αυξημένη του αυτονομία, στην πόλη μιας και μιλάμε για αστικού χαρακτήρα ηλεκτρικό SUV, η μέση τιμή της κατανάλωσης διαμορφώνεται στις 13,5 kWh/100 χλμ. κάτι που συνεπάγεται 377 χλμ. αυτονομίας και βέβαια μπορεί να πέσει ακόμη πιο κάτω ανάλογα τις συνθήκες.
Εξαιρετικό και στο φρενάρισμα με 35,6 μ.
Τέλος, ένας τομέας που το ανανεωμένο Opel Mokka Electric επιδεικνύει σημαντική βελτίωση, είναι αυτός του φρεναρίσματος με την απόσταση ακινητοποίησής του από τα 100 χλμ./ώρα να είναι στα 35,6 μ.. Μια επίδοση που δεν είναι μόνον κατά 2,7 μ. καλύτερη από του προηγούμενου Mokka e, αλλά είναι και η δεύτερη καλύτερη στην κατηγορία συνολικά μετά το «ομογάλακτο» Peugeot 2008 και τα 34,6 μ. αυτού στην ίδια μέτρηση.
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Opel Mokka Electric 156 PS με την μεγαλύτερη μπαταρία των 54 kWh.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, Τιμή, Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Επιδόσεις: Πιο ζωηρό και εν τέλει ευχάριστο στην καθημερινότητα |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ολοκλήρωση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, Μετρήσεις & Τεχνικά χαρακτηριστικά |