Για τα αυτοκίνητα που καίνε diesel ή είναι διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) το νομοθετικό πλαίσιο της χρονομίσθωσης είναι ακριβώς ίδιο με τα βενζινοκίνητα οχήματα.
Leasing Diesel & LPG
62.059 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2012)
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα αυτοκίνητα που καίνε diesel ή είναι διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) το νομοθετικό πλαίσιο της χρονομίσθωσης είναι ακριβώς ίδιο με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ωστόσο, όσον αφορά στα οχήματα diesel, των οποίων η ζήτηση έχει αυξηθεί στο 10% (επί του συνόλου των νέων συμβολαίων, από το 0-3% που ήταν μέχρι την άρση της απαγόρευσης) το μίσθωμα αναμένεται αυξημένο, σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, καθώς αυτό επηρεάζεται από τις μεγαλύτερες τιμές λιανικής.
Η αύξηση αυτή επηρεάζεται και από το κόστος της ασφάλισης που καλείται να καλύψει αναλογικά μεγαλύτερο κεφάλαιο, από ένα αυτοκίνητο βενζίνης. Ωστόσο η ουσία πρέπει να αναζητηθεί στην απόσβεση της επιβάρυνσης, η οποία είναι αντιστρόφως ανάλογη της χρήσης. Δηλαδή όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα, τόσο συντομότερο το χρονικό διάστημα απόσβεσης.