ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Προτεραιότητα δίνεται στα μοντέλα με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.

Προτεραιότητα δίνεται στα μοντέλα με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.

«Downsizing» λόγω κρίσης

62.064 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2012)

Η οικονομική συγκυρία που βιώνουμε, έχει φέρει ανακατατάξεις στην αγορά αυτοκινήτου. Από αυτή την πραγματικότητα έχει επηρεαστεί και η αγορά του Leasing. Η επίδραση αυτή κινείται προς δύο κατευθύνσεις. Αρχικά έχουν αλλάξει τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα που θεωρούνταν αυτονόητες αξίες για την αγορά στελεχών, έχουν πλέον δώσει τη θέση τους σε μοντέλα που πληρούν κριτήρια που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το υψηλό business προφίλ. Έτσι, πλέον, προτεραιότητα δίνεται στα μοντέλα με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και με χαμηλά λειτουργικά έξοδα (π.χ. μεγάλα διαστήματα service). Κατά αυτόν τον τρόπο μειώνονται τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης που έχει επενδύσει πάνω στο στόλο της, ενώ περιορίζεται και ο χρόνος που το κάθε αυτοκίνητο μένει ανενεργό και χρειάζεται αντικατάσταση. Δηλαδή όσο λιγότερος ο χρόνος που μένει στο συνεργείο, τόσο το καλύτερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ως συνέπεια των παραπάνω γενικά προτιμούνται αυτοκίνητα που μπορούν και συνδυάζουν περισσότερα, με χαμηλότερο κόστος (επιδόσεις, οικονομία, εμφάνιση, οδηγικό ενδιαφέρον, prestige), έστω και αν αυτά δεν ανήκουν στις παραδοσιακά ευγενείς μάρκες. Αυτά ισχύουν για τα αυτοκίνητα των λεγόμενων εταιρικών μισθώσεων, αλλά η κατάσταση δεν διαφέρει και πολύ για τις λειτουργικές μισθώσεις. Δηλαδή για τα μοντέλα που καλούνται να στελεχώσουν ένα στόλο πωλητών μεγάλων εταιρειών, όπως είναι οι φαρμακευτικές ή οι εταιρείες χοντρικής πώλησης. Ενδεικτικά της νέας πραγματικότητας είναι τα μερίδια των κατηγοριών κυβισμού σε σχέση με το τι ίσχυε μέχρι τώρα. Χαρακτηριστικό σε αυτό είναι η συρρίκνωση του μεριδίου των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, έναντι των εκδόσεων 1,2-1,4, οι οποίες πλέον ωφελούνται τεχνολογιών όπως η υπερτροφοδότηση και ο άμεσος ψεκασμός, που χαρίζουν ανταγωνιστικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Τα μερίδια των πωλήσεων προ και μετά κρίσης

Κατηγορία κυβισμού Μερίδιο πωλήσεων πριν / τώρα

1,4 λτ. 40% → → 45%1,2 λτ. 25% → → 35%1,6-1,8 λτ. 20% → → 15%2,0 λτ. 15% → → 5%

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON