Ο 1,2TSI των 105 με το εξάρι κιβώτιο ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του νέου Seat Toledo.
Μόνο τούρμπο κινητήρες περιλαμβάνει η γκάμα του Toledo.
Κινητήρες: Mόνο τούρμπο
Διαβάστηκε από19457αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2012
Για την Ελλάδα, η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου Toledo θα αποτελείται αρχικά από τρεις τούρμπο κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Οι πρώτοι είναι οι άμεσου ψεκασμού ΤSΙ των 1.200 και 1.400 κυβικών, με 85/105 και 122 ίππους αντίστοιχα. Ο 1,2 TSI των 85 ίππων συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ αυτός των 105 με εξατάχυτο και χάρη στη ροπή των 175 Nm στις μόλις 1.550 σ.α.λ., εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα). Από την άλλη, η επίσημη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Seat, είναι εδώ 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα –τιμή πολύ καλή για το μέγεθος και τους διαθέσιμους χώρους- και οι εκπομπές CO2 της τάξης των 125 γραμμαρίων το χιλιόμετρο (5,0 λτ/100 χλμ. και 116 γρ./χλμ. στην έκδοση Ecomotive με start/stop, ελαστικά χαμηλής τριβής και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα).
Ο κορυφαίος –προς το παρόν τουλάχιστον- 1.4 TSI των 122 ίππων, θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DSG, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του ομίλου VW με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, που κολακεύουν, τόσο τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 206 χλμ./ώρα), όσο και την κατανάλωση (5,8 λίτρα/ 100 χλμ.).
Ο 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρας των 105 ίππων με 250 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. συμπληρώνει τη γκάμα των κινητήρων και στην έκδοση Ecomotive απαιτεί μόλις 3,9 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ. Μέσα στο 2013 θα λανσαριστεί και ο 1,6 TDI με 90 ίππους.