Δοκιμή - Test: Αναβαθμισμένο SEAT Ibiza με 115 άλογα & χειροκίνητο κιβώτιο
- Είναι το καλύτερο χειροκίνητο μικρό σε ρεπρίζ, 60-100 & 80-120 χλμ./ώρα
- Κέρδισε 5 άλογα, έχει πια 115 ίππους & θέλει 20 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει στην πόλη, από το προηγούμενο Ibiza
- 1.000 ευρώ έκπτωση σε κάθε έκδοση, έχει στάνταρ οθόνη & πίνακα οργάνων, όχι όμως κάμερα όπισθεν
- Παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας
Κέρδισε 5 άλογα, έχει πια 115 ίππους & θέλει 20 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει στην πόλη, από το προηγούμενο Ibiza
To VW Group φέρνει νέους και ισχυρότερους κινητήρες σε όλο το portfolio των μαρκών του, με το SEAT Ibiza να είναι ένα από τα μοντέλα που επωφελείται της συγκεκριμένης αναβάθμισης. Μία αναβάθμιση η οποία μεταφράζεται σε +5 άλογα, αποκλειστικά και μόνο στην μεσαία επιλογή κινητήρα με τον 1.000άρη TSI, που πλέον έχει 115 άλογα.
Το AutoΤρίτη δοκιμάζει το ισπανικό μικρό στην πλούσια εξοπλιστικά και σπορτίφ σχεδιαστικά έκδοση FR Vision. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του τωρινού με το προ-αναβάθμισης μοντέλο, σε πρώτη ματιά βλέπουμε καλύτερες επιδόσεις, ειδικά στο 60-100 χλμ./ώρα. Το αναβαθμισμένο SEAT Ibiza είναι σχεδόν 1 δλ. ταχύτερο και θέλει 20 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει σε σχέση με το Ibiza των 110 PS (ακόμη διαθέσιμο σε stock).
Είναι το καλύτερο χειροκίνητο μικρό σε ρεπρίζ, 60-100 & 80-120 χλμ./ώρα
Τα 5 παραπάνω άλογα που έχει το αναβαθμισμένο SEAT Ibiza τού εξασφαλίζουν και μία πρωτιά, σε ολόκληρη την κατηγορία. Και στις δύο ρεπρίζ επιταχύνσεις που μετρά το AutoΤρίτη Test Center (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα) το Ibiza των 115 ίππων είναι το καλύτερο χειροκίνητο μικρό ανάμεσα στους 17 συνολικά ανταγωνιστές του.
Ποιοτικά, το εσωτερικό του Ibiza είναι αρκετά καλό για την κατηγορία, με την έκδοση FR Vision να προσθέτει το δερμάτινο τιμόνι και το δερμάτινο λεβιέ με Nappa, καθώς και τις χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές.
1.000 ευρώ έκπτωση σε κάθε έκδοση, έχει στάνταρ οθόνη & πίνακα οργάνων, όχι όμως κάμερα όπισθεν
Το αναθεωρημένο SEAT Ibiza προσφέρεται με έκπτωση 500 ευρώ και είναι διαθέσιμο σε 6 εξοπλιστικά πακέτα (Reference, Business, Optimum, Style, FR, FR Vision). Ξεκινά από τα 17.990 ευρώ (1,0 TSI με 95 άλογα και 5άρι χειροκίνητο σασμάν), με το μοντέλο της δοκιμής μας να κοστίζει 21.590 ευρώ (FR Vision).
Η εισαγωγική έκδοση Style για το μοντέλο των 115 ίππων έχει αρχική τιμή τα 20.090 ευρώ, με αρκετά «+» αλλά και ορισμένες ελλείψεις. Καταρχάς, το Ibiza είναι από τα λιγοστά μικρά μοντέλα που από τη «βασική» έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων (Digital Cockpit 8 ιντσών). Βλέπουμε, επίσης, οθόνη αφής 8,25 ιντσών, όχι όμως και κάμερα οπισθοπορείας που, κακά τα ψέματα, πάντα αναζητά ο αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου.
Παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας
Από εκεί και πέρα, σχεδιαστικά (μέσα-έξω) και οδηγικά το μικρό της SEAT διατηρεί τα ίδια αναγνωριστικά στοιχεία. Έχει, δηλαδή, νεανικό design μέσω-έξω, καλή ποιότητα κατασκευής και μία πολύ ευχάριστη οδηγική αίσθηση, ξεχωριστή για την κατηγορία του. Η οποία στα μάτια μας φάνηκε ένα «κλικ» καλύτερη σε σχέση με το προ-αναβάθμισης ισπανικό μικρό.
Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν για τη δοκιμή του SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS.
Σελίδα 2 | Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Ελαφρώς πιο γρήγορο, χωρίς διαφορές στην κατανάλωση |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά: Ένα από τα πιο ευχάριστα μικρά αυτοκίνητα |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |