ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η BMW Σειρά 1 διαφέρει από τον ανταγωνισμό λόγω πίσω κίνησης. Είναι 
όμως αυτό που κάνει τις πωλήσεις;

Η BMW Σειρά 1 διαφέρει από τον ανταγωνισμό λόγω πίσω κίνησης. Είναι όμως αυτό που κάνει τις πωλήσεις;

Είναι η πίσω κίνηση το δυνατό χαρτί της BMW Σειράς 1;

11.508 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2013)

Σηματάκι έχουν και οι άλλοι premium κατασκευαστές στα μικρομεσαία τους. Πίσω κίνηση όμως δεν έχει κανείς. Είναι αυτό το όπλο της BMW απέναντι στον ανταγωνισμό;

H BMW απέσπασε την πρωτιά στην άτυπη μάχη ανάμεσα στα premium μικρομεσαία, σε μια χρονιά, είναι αλήθεια, που ο ανταγωνισμός έφερε σύσσωμος νέα μοντέλα προς το τέλος του έτους. Όμως η προτίμηση της αγοράς στη Σειρά 1 δε μπορεί σε καμία περίπτωση να περάσει ως μία συγκυρία, αφού από όλα τα μικρομεσαία της αγοράς, premium ή όχι, η BMW έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό: την κίνηση στον πίσω άξονα.
Αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος ενός αυτοκινήτου που από την προηγούμενη γενιά του είχε τον τίτλο του πιο ενδιαφέροντος οδηγικά μοντέλου. Και όχι μόνο της κατηγορίας. Στις ισχυρές εκδόσεις της, η Σειρά 1 ανταγωνίζεται εύκολα μοντέλα ειδικών κατηγοριών, κουπέ υψηλών επιδόσεων αλλά και υπεραυτοκίνητα. 
Η πίσω σειρά θέσεων και ο χώρος για περισσότερους επιβάτες, εκλαμβάνεται από πολλούς όχι ως απλά η απαραίτητη προϋπόθεση ενός μικρομεσαίου, αλλά ως η επιπλέον πρακτικότητα έναντι ενός σπορ κουπέ. Η Σειρά 1 δεν είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με ρούχα οικογενειακού.
Σίγουρα το σηματάκι στη μάσκα, και σε ότι αυτό μεταφράζεται από πλευράς ποιότητας κατασκευής, τεχνολογίας και σχεδίασης, έχει το δικό του κοινό. Αν και στην περίπτωση της BMW το κοινό είναι πάντοτε λίγο πιο ειδικό, αφού εστιάζει έντονα στα οδηγικά χαρακτηριστικά. Ειδικά αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα σε κάθε τους αγορά και δεν μπορούν απαραίτητα να εξηγήσουν τι είναι αυτό που τους κρατάει πιστούς. Η αίσθηση δηλαδή ότι το αυτοκίνητό τους φοριέται σαν γάντι.
Και η πίσω κίνηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Σίγουρα στο οδηγικό κομμάτι, ισχύει όμως το ίδιο και στο εμπορικό; Είναι η πίσω κίνηση που φέρνει τη Σειρά 1 ένα βήμα πιο μπροστά στις πωλήσεις έναντι του premium ανταγωνισμού; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
6 WET