Η BMW Σειρά 1 διαφέρει από τον ανταγωνισμό λόγω πίσω κίνησης. Είναι όμως αυτό που κάνει τις πωλήσεις;
Είναι η πίσω κίνηση το δυνατό χαρτί της BMW Σειράς 1;
11.508 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2013)
Σηματάκι έχουν και οι άλλοι premium κατασκευαστές στα μικρομεσαία τους. Πίσω κίνηση όμως δεν έχει κανείς. Είναι αυτό το όπλο της BMW απέναντι στον ανταγωνισμό;
H BMW απέσπασε την πρωτιά στην άτυπη μάχη ανάμεσα στα premium μικρομεσαία, σε μια χρονιά, είναι αλήθεια, που ο ανταγωνισμός έφερε σύσσωμος νέα μοντέλα προς το τέλος του έτους. Όμως η προτίμηση της αγοράς στη Σειρά 1 δε μπορεί σε καμία περίπτωση να περάσει ως μία συγκυρία, αφού από όλα τα μικρομεσαία της αγοράς, premium ή όχι, η BMW έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό: την κίνηση στον πίσω άξονα.
Αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος ενός αυτοκινήτου που από την προηγούμενη γενιά του είχε τον τίτλο του πιο ενδιαφέροντος οδηγικά μοντέλου. Και όχι μόνο της κατηγορίας. Στις ισχυρές εκδόσεις της, η Σειρά 1 ανταγωνίζεται εύκολα μοντέλα ειδικών κατηγοριών, κουπέ υψηλών επιδόσεων αλλά και υπεραυτοκίνητα.
Η πίσω σειρά θέσεων και ο χώρος για περισσότερους επιβάτες, εκλαμβάνεται από πολλούς όχι ως απλά η απαραίτητη προϋπόθεση ενός μικρομεσαίου, αλλά ως η επιπλέον πρακτικότητα έναντι ενός σπορ κουπέ. Η Σειρά 1 δεν είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με ρούχα οικογενειακού.
Σίγουρα το σηματάκι στη μάσκα, και σε ότι αυτό μεταφράζεται από πλευράς ποιότητας κατασκευής, τεχνολογίας και σχεδίασης, έχει το δικό του κοινό. Αν και στην περίπτωση της BMW το κοινό είναι πάντοτε λίγο πιο ειδικό, αφού εστιάζει έντονα στα οδηγικά χαρακτηριστικά. Ειδικά αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα σε κάθε τους αγορά και δεν μπορούν απαραίτητα να εξηγήσουν τι είναι αυτό που τους κρατάει πιστούς. Η αίσθηση δηλαδή ότι το αυτοκίνητό τους φοριέται σαν γάντι.
Και η πίσω κίνηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Σίγουρα στο οδηγικό κομμάτι, ισχύει όμως το ίδιο και στο εμπορικό; Είναι η πίσω κίνηση που φέρνει τη Σειρά 1 ένα βήμα πιο μπροστά στις πωλήσεις έναντι του premium ανταγωνισμού; Τι λέτε;
Μα είναι δυνατόν να κάνετε λόγο για την σπορ συμπεριφορά της Σειράς 1 επειδή έχει πίσω κίνηση? Έχει, και? Με το 95% των πωλήσεων της Σειράς 1 να είναι 114i -116i, δηλαδή 1.600κ.εκ. και 102-136 hp Δεν Νομίζω Τάκη. Με αύτήν την απόδοση ισχύος ούτε εσύ παίζεις με την ουρά του κατά τα άλλα όμορφου αυτού hatchback αλλά ούτε και αυτή θέλει... Απαιτούνται ή τα 170hp της 118i (τουλάχιστον) ή άσφαλτος τύπου "τζατζίκι" της χώρας μας. Οι αγοραστές της Σειράς 1 στην Ελλάδα από ότι δείχνουν τα νούμερα πωλήσεων λοιπόν, μάλλον παραγγέλνουν "τζατζίκι"...
Το νεο γκολφ,με τους δυνατους κινητηρες,βρίσκεται πλέον ένα σκαλοπατι πιο πίσω, σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα συναρμογής, αλλά και την ποιότητα των υλικών. Το focus,προσφερει το ιδιο επίπεδο οδικής συμπεριφορας.Τα νέα audi a3 και Mercedes a, χρησιμοποιουν,ποιοτικότερα υλικά,και ανάλογη συναρμογή, Eτσι,το μοναδικό πλέον χαρτί της μπέμπας,απέναντι στα μικρομεσαία,είναι η πίσω κίνηση. Αυτή η πίσω κίνηση,σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά δάπεδα και αναρτήσεις της bmw,της χαρίζουν μια μαγευτική ποιότητα κύλισης, και ένα εκπληκτικό τιμόνι.
Αυτο που κανει την διαφορα ειναι ολες οι αρετες που εχει η σειρα 1.
Η σειρά 1 έχει περισσότερες πωλήσεις έναντι του premium ανταγωνισμού μόνο και μόνο λόγω του συνδυασμού σημαντικές εκπτώσεις(από τις αντιπροσωπίες)+επιδόσεις+ποιότητα.
Η πίσω κίνηση είναι η σωστή μετάδοση, για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τη σπορ οδήγηση. Όμως από μόνη της η πίσω κίνηση δεν είναι αρκετή. Χρειάζεται και τη συνδρομή μιας ικανοποιητικής ιπποδύναμης, που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να έιναι τόση, ώστε σε συνδυασμό και με το βάρος του αυτοκινήτου, να προκύπτει μια αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω του 5. Αυτό όμως επιτυγχάνεται πιο πολύ στην 135i. Το κόστος όμως αγοράς και συντήρησης (τέλη τεκμήρια κ.λ.π.), της 135i είναι πολύ μεγάλο. Από την άλλη και η 120i έχει μια σεβαστή ιπποδύναμη, αλλά για καλύτερα αποτελέσματα χρειάζεται βελτίωση, ώστε να φθάσει τους 300 ίππους, οπότε θα είναι η καλύτερη επιλογή.
ΕΙΧΑ ΤΗΝ 120 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑ-ΕΥΤΥΧΩΣ- ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ.
KAΠΟΤΕ Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΚΕΦΙ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ ΚΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ BMW, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ...ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Απλά ο τελευταίος τον Μοϊκανών! Κρατήστε την πίσω κίνηση ζωντανή και για τους μη (τόσα πολλά) έχοντες!
Η bmw σειρά ένα μπορεί να είναι μικρή σε μέγεθος,ακριβή,και άλλα,μα έχει στυλ,πάθος και υπερβολή.Θα μου πείτε τι να τα κάνεις όλα αυτά,όταν άλλοι πεινάνε γύρω σου.
Ξεχωρίζει και από τα audi a3 και τις mercedes σειρά a,b,cla.Μακάρι η bmw να είχε coupe εκδόσεις με κινητήρες 1600 κυβικά και 1800,θα ήταν το τέλειο σενάριο.Από εκεί και πέρα μελετάμε το τι χρειαζόμαστε και προχωράμε στην όποια αγορά.