ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τη νέα ναυαρχίδα της γκάμας Cayenne, αποκαλύπτει επίσημα η Porsche.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τη νέα "ναυαρχίδα" της γκάμας Cayenne, αποκαλύπτει επίσημα η Porsche.

H Porsche στο Detroit

5.457 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2013)

Η κορυφαία νέα Cayenne Turbo S, των 550 ίππων και η 3η γενιά της Cayman, είναι τα βασικά εκθέματα της Porsche, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Β. Αμερικής, στο Detroit.

Όπως περίπου συνέβη με την περίπτωση της κορυφαίας Panamera Turbo S, με την οποία -παρεμπιπτόντως- η νέα Cayenne Turbo S "μοιράζεται" το ίδιο μηχανικό σύνολο, η Porsche θέλησε να διαχωρίσει τη "ναυαρχίδα" της γκάμας του πολυτελούς SUV, από οποιαδήποτε άλλη έκδοσή του. Εν αρχή ην ο κινητήρας V8 των 4.8 λίτρων, ο οποίος με το ανάλογο update στη χαρτογράφησή του, από τους μηχανικούς της φίρμας και την αναβάθμιση του συστήματος υπερτροφοδότησης (Turbo), αποδίδει επιπλέον 50 ίππους, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Η συνολική απόδοση της Cayenne Turbo S ανέρχεται στους 550 ίππους, με τη ροπή να εκτοξεύεται στα 750 Nm! Αναπόδραστα, μιλάμε και για επιδόσεις... Το θηριώδες SUV, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 283 χλμ/ώρα.Παρά την πλήρη αναβάθμιση του σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι η μέση κατανάλωση βενζίνης παραμένει στα 11,5 λίτρα/100χλμ.
Ανάλογου premium χαρακτήρα, είναι και το τεχνολογικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου, που διαθέτει αερανάρτηση, σύστημα κατανομής της ροπής (torque vectoring system), που συνδυάζεται ηλεκτρονικά με μπλοκέ διαφορικό και το γνώριμο -από όλα τα μοντέλα της Porsche- Sport Chrono Package. Παράλληλα, έχει γίνει ουσιαστική δουλειά, τόσο εξωτερικά, με τα ανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, τις exclusive ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, τους νέους καθρέπτες και τις... τετραπλές κάννες της εξάτμισης, όσο και εσωτερικά, με λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, αναβαθμισμένο φινίρισμα και νέα δέρματα.
Παράλληλα με την κορυφαία Cayenne, η Porsche παρουσιάζει -για δεύτερη φορά επί αμερικανικού εδάφους- και την 3η γενιά της Cayman. Η νέα γενιά του διθέσιου "κεντρομήχανου" σπορ αυτοκινήτου παρουσιάζεται σε δύο κλασικές για την Porsche εκδόσεις: την Cayman και την Cayman S. Το βασικό μοντέλο διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,7 λίτρων, ισχύος 275 ίππων. Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 266 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 7,7 και 8,2 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας 3,4 λίτρων της Cayman S αποδίδει 325 ίππους, ενώ η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα είναι 4,7 δευτερόλεπτα. Η Cayman S έχει τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα, ενώ η τιμή της κατανάλωσης καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 8,0 και 8,8 λ./100 χλμ., ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Και τα δύο σπορ coupé διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό  εξατάχυτο χειροκινητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το επτατάχυτο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατίθεται προαιρετικά, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.

O κινητήρας V8 των 4.8 λίτρων, με το ανάλογο... refresh στη χαρτογράφησή του, αποδίδει επιπλέον 50 ίππους (550).

O κινητήρας V8 των 4.8 λίτρων, με το ανάλογο... refresh στη χαρτογράφησή του, αποδίδει επιπλέον 50 ίππους (550).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH