Η Opel εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις σύγχρονες ανάγκες, εστιάζοντας στην ποιοτικότερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τηρώντας αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Οι τελευταίοι μήνες άλλαξαν πολλά στην καθημερινότητα και στις συνήθειές μας. Μάθαμε τι σημαίνει «κοινωνική αποστασιοποίηση» και ότι η τήρηση υγειονομικών μέτρων, τόσο απλών όσο το πλύσιμο των χεριών, μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικός παράγοντας για την «νίκη» απέναντι σε μια πανδημία.
Οι ελληνικές αντιπροσωπείες, τα στελέχη - οι άνθρωποι στην ουσία που είναι πίσω από μία φίρμα, φρόντισαν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του κόσμου προσφέροντας νέες υπηρεσίες, οι οποίες καλύπτουν τις απαιτήσεις της παρούσας κατάστασης. Δεν «έμειναν σπίτι» και περίμεναν. Έμειναν σπίτι και σκέφτηκαν, εργάστηκαν και δημιούργησαν πράγματα που θα μείνουν παρακαταθήκη και στο μέλλον.
Έτσι, η επιστροφή μας στους κανονικούς «ρυθμούς» και η εμπειρία που αποκτήθηκε την τελευταία περίοδο, δημιούργησε νέες προοπτικές και ευκαιρίες για βελτίωση των υπηρεσιών γύρω από το αυτοκίνητο.
Τα άμεσα αντανακλαστικά της Opel
Μία από τις πρώτες εταιρείες που ανταποκρίθηκε δραστικά ήταν η Opel, η οποία γρήγορα και αποφασιστικά προχώρησε σε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στον άνθρωπο και την προστασία του. Υιοθέτησε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο και τις εκθέσεις της προστατεύοντας τους πελάτες και τους εργαζομένους της. Εμείς, μάλιστα, για να το διαπιστώσουμε από κοντά επισκεφτήκαμε την Opel Δρόμων στο Αιγάλεω και ακολουθήσαμε τις διαδικασίες ως πελάτες.
Κατά αυτόν τον τρόπο, επόμενη μέρα βρίσκει την Opel πανέτοιμη να συνεχίσει τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες, διαμορφώνοντας ένα νέο και πιο φιλικό πλαίσιο, με περισσότερες ψηφιακές και ανέπαφες συναλλαγές.